Rūšiavimas darbovietėje gali ir turi būti paprastas ir lengvai įgyvendinamas (įmonės pavyzdys).
Apsisprendusi rūšiuoti 90 proc. ir daugiau šiukšlių, įmonė atsisakė visų po stalus esančių šiukšliadėžių (šiukšlės prieš tai nebuvo rūšiuojamos, o jų tvarkymas valytojai užimdavo daug laiko). Vietoje to buvo pastatytos bendros (didesnės) rūšiavimo dėžės koridoriuose ir skyriuose. Dabar darbuotojai, norėdami išmesti šiukšlę, turi pakilti iš savo darbo vietos ir nunešti ją į koridorioje esančias rūšiavimo dėžes (pastikas, stiklas ar popierius).
Rezultatai nustebino
popieriaus sunaudojimas įmonėje sumažėjo 30 proc, 95 proc. visų šiuklių buvo išrūšiuojamos iš karto
Įmonė, užuot svaisčiusi pinigus popieriui, ne tik paskatino darbuotojus daugiau judėti, bet pagerino savo įvaizdį. Įgyvendinus aukščiau minėtus pakeitimus popieriaus sunaudojimas įmonėje sumažėjo 30 proc, 95 proc. visų šiuklių buvo išrūšiuojamos iš karto, sutaupyta 20 proc. laiko, kuris buvo skirtas šiukšlių išnešimui, sumažėjo išlaidos už šiukšlių išvežimą, pagerėjo įmonės įvaizdis, darbuotojai atsakingai naudojo popierių bei daugiau judėjo.
Panašūs atsakingi (ir paprasti) sprendimai skatina įmones sąmoningai vartoti bei saugoti supančią gamtą. Ar Jūsų darbovietėje rūšiuojama?