Pardavęs „Mezon“, Telecentras orientuosis į kertines ir naujas veiklas

Trečiadienį užbaigęs „Mezon“ verslo pardavimo sandorį su „Bite“, valstybės valdomas Lietuvos radijo ir televizijos centras (Telecentras) teigia visą dėmesį skirsiantis kertinėms ir naujoms veiklos sritims.
„Bitė Lietuva“, „Mezon“
„Bitė Lietuva“, „Mezon“ / „Bitė Lietuva“, J.Kalinsko nuotr.

Telecentras pranešė, kad įmonė dėmesį nukreips į TV ir radijo programų siuntimo, valstybės ITT infrastruktūros konsolidavimo projektus, Vilniaus TV bokšto rekonstrukciją bei energetinį tvarumą.

„Mezon“ verslo pardavimas atveria galimybę Telecentrui susitelkti į kertines veiklas, taip pat imtis naujų strateginių veiklos sričių“, – pranešime sakė Telecentro valdybos pirmininkas Vidas Danielius.

Pasak įmonės, po „Mezon“ pardavimo toliau vystys bei plėtos pagrindinę funkciją – TV ir radijo programų siuntimą, taip pat didmenines paslaugas bei valstybei svarbius telekomunikacijų ir IT infrastruktūros projektus.

Be to, Telecentras ketina atnaujinti Vilniaus TV bokštą, vystyti saulės jėgainių projektą.

Trečiadienį paskelbta, kad valstybė po keliolikos metų pasitraukė iš mažmeninės telekomunikacijų rinkos – Telecentras už daugiau nei 20 mln. eurų telekomunikacijų bendrovei „Bitė Lietuva“ pardavė interneto, duomenų perdavimo ir IPTV verslą, vystomą „Mezon“ prekės ženklu.

Dėl valstybės poreikio išeiti iš mažmeninės telekomunikacijų rinkos sutarė visi trys didieji Lietuvos mobiliojo ryšio operatoriai.

Mobiliojo 4G ryšio interneto „Mezon“ paslaugą Telecentras teikė nuo 2009-ųjų, tačiau niekada šio verslo neatskyrė nuo pagrindinės Telecentro veiklos.

Registrų centrui pateiktose ataskaitose nurodoma, kad Telecentras pernai uždirbo 659 tūkst. eurų grynojo pelno ir gavo 20,719 mln. eurų pajamų.

Daugiau nei pusę pajamų (11,3 mln. eurų) Telecentras gavo iš „Mezon“ prekės ženklu vystomų paslaugų, tačiau ataskaitose nenurodoma, ar šis verslas veikia pelningai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis