Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pardavimų vadybininko kasdienybė: kodėl prireikia ir drąsos?

Mobiliuosius telefonus naudojame bet kokioje gyvenimiškoje situacijoje: norėdami susisiekti, bendrauti ir net žaisti. Jeigu prireikia ryšio plano ar naujo išmaniojo įrenginio, kreipiamės į specialistą, kuris išmano technologijas ir yra pasiruošęs padėti. Būtent toks yra „Tele2“ salone dirbantis pardavimų vadybininkas Vaidas Mikšys, pasirengęs ne tik atsakyti į klausimus apie mobiliuosius telefonus, bet ir pasidalinti savo darbo kasdienybe.
„Tele2“ salone dirbantis pardavimų vadybininkas Vaidas Mikšys
„Tele2“ salone dirbantis pardavimų vadybininkas Vaidas Mikšys / Stopkadro nuotr.

Į „Tele2“ saloną Utenoje Vaidas mėgsta vykti paspirtuku, bet prieš tai, kad darbo diena būtų kuo produktyvesnė, išgeria puodelį arbatos ir suvalgo gardų sumuštinį. Tuomet išeina iš namų ir skrieja pro pasakiškas miesto vietas.

Vaidas neslepia – jis džiaugiasi, kad gali dirbti būtent šiame mieste.

„Viską galima pasiekti labai greitai. Miestas nedidelis, užtrunku vos kelias minutes“, – sako V.Mikšys.

Paspirtuku atvykus į saloną, prasideda darbo diena. Kaip pabrėžia Vaidas, kiekviena – vis kitokia.

Pasiteiravus, kokiais trimis teiginiais apibūdintų savo profesiją, jis vardija: „Įdomi, dinamiška ir reikalaujanti drąsos.“

Būtent susitikimai su klientais yra V.Mikšio varikliukas – jis mėgsta gyvą bendravimą ir, žinoma, įsiklausymą: „Svarbu pateikti jiems geriausiai tinkančius pasiūlymus.“

O ką jis veikia laisvalaikiu? Dėl ko apskritai verta prisijungti prie „Tele2“? Ir ką daryti, jei nori pradėti dirbti šioje srityje? Visus atsakymus rasite nuotaikingame pokalbyje su V.Mikšiu:

VIDEO: Savo darbo Vaidas nekeistų į nieką: kuo įdomi jo kasdienybė?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?