„Maximoje“ nupirkau argentininės jūrinės karštai rūkytos lydekos. Smulkinau daryti užtepėlę ir pamačiau, kad žuvis su kirmėlėmis“, – rašė Viktorija, pridėdama ir žuvies nuotraukų.
Moteris šią žuvį įsigijo Vievyje, Kauno gatvėje esančioje parduotuvėje.
„Maxima" Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė 15min sakė apgailestaujanti, kad klientui teko nusivilti gaminiu, kurį tinklui tiekia gamintojas UAB „Rusnės žuvis“.
„Greitai gendančių prekių kokybės kontrolė mums yra vienas iš prioritetinių klausimų visoje kokybės užtikrinimo grandinėje, todėl vos gavę jūsų užklausą ir nuotrauką nedelsiant susisiekėme su gamintoju ir paprašėme situacijos išaiškinimo. Jis atliko atvejo analizę ir netrukus mums pateikė paaiškinimą raštu“, – nurodė ji.
Pasak I.Trakimaitės-Šeškuvienės, prekė buvo pagaminta lapkričio 4 dieną, o gaminama ji buvo iš argentininės jūrinės lydekos, kurią gamintojas pirko iš žaliavos tiekėjo.
„Skunde minimo atvejo analizė parodė, kad gaminio paruošimas buvo atliktas netinkamai ir kartu su gamintoju priėmėm sprendimą išimti iš prekybos visą nekokybišką partiją“, – teigė ji.
I.Trakimaitės-Šeškuvienės teigimu, visuomet įsigijus nekokybišką prekę raginama kreiptis į klientų aptarnavimo skyrių klientai@maxima.lt arba tiesiai į parduotuvę dėl pinigų grąžinimo. Į redakciją parašiusi Viktorija nurodė, kad pinigus už šią prekę parduotuvė jau grąžino.