Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Partnerystė su „Maxima“ nišiniam šeimos verslui suteikia išskirtinę galimybę augti

Nedidelio šeimos verslo pradžią dažniausiai lydi iššūkis rasti prekybos vietą produktui. Su šiuo išbandymu susidūrė ir „Agilės ūkio“ šeimininkė Jolanta Mockaitienė, nusprendusi gaminti natūralų, išskirtinės receptūros pomidorų padažą. Tačiau šeimos sukurto produkto skonis netruko užkariauti prekybininkų širdis ir gaminys pasirodė lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse.
„Agilės“ ūkio šeimininkė Jolanta Mockaitienė
„Agilės“ ūkio šeimininkė Jolanta Mockaitienė / Organizatorių nuotr.

Šį bendradarbiavimą J.Mockaitienė vadina įkvėpimu auginti verslą ir didinti jo žinomumą bei galimybe pasiekti daugybę klientų, dėl kurių noras stengtis, anot ūkio šeimininkės, ir suvienijo partnerius.

Abejingi, kol neparagauja

„Agilės ūkio“ sėkmės istorija prasidėjo Mockaičių šeimoje. Užsiauginę gausų pomidorų derlių, verslo įkūrėjai jį sudėjo į padažą, kurio recepto J.Mockaitienė ieškojo knygose, močiutės užrašuose. Po daugybės eksperimentų buvo pagamintas išpuoselėtas produktas, iš pradžių išbandytas visos šeimos ir draugų. Gavęs puikų artimųjų įvertinimą, šis pomidorų padažas pradėjo savo kelionę į prekybos vietas.

Organizatorių nuotr./„Agilės“ produkcija
Organizatorių nuotr./„Agilės“ produkcija

„Pradžia nebuvo lengva. Kai esi naujas ir niekam nežinomas, prekybininkai abejoja, ar verta prekiauti produktu. Kol neparagauja, nedrįsta įsigyti ir pirkėjai. Tai natūralu, tačiau nuomonė pasikeičia pabandžius. Mūsų padažo paslaptis – kokybiški produktai, kuriuos kruopščiai atsirenkame iš ūkininkų. Pomidorams, kitiems ingredientams bei pačiam produktui keliame aukščiausius reikalavimus. Jokių kompromisų skoniui ir kokybei – toks mūsų verslo šūkis“, – apie prioritetus kalba J.Mockaitienė.

Mūsų verslui privalu būti matomam, pasiekti kuo didesnį pirkėjų ratą, o partneriams rūpi klientams pasiūlyti ypač kokybiškų gaminių. Šis bendradarbiavimas suteikia galimybę augti ir plėstis nišiniam verslui, atsirandančiam didžiulio prekybos centro asortimente“, – sako J.Mockaitienė.

Mūsų verslui privalu būti matomam, pasiekti kuo didesnį pirkėjų ratą, o partneriams rūpi klientams pasiūlyti ypač kokybiškų gaminių. Šis bendradarbiavimas suteikia galimybę augti ir plėstis nišiniam verslui, atsirandančiam didžiulio prekybos centro asortimente“, – sako J. Mockaitienė.

Šis požiūris lėmė ne tik augantį klientų ratą, bet ir prekybos vietų gausėjimą. Anot pašnekovės, ieškant pastarųjų, pradėta galvoti apie produkto dar didesnę žinomumo ir prieinamumo galimybę.

„Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pastebėjome „Linkėjimai iš kaimo“ lentynas, kuriose – tik kokybiški ir natūralūs gaminiai. Nusprendėme bendradarbiauti ir pasiūlėme mūsų padažą išbandyti. Partneriai skoniui neliko abejingi, išsirinkę tris produktus. Taip parduotuvėse atsirado švelnus, aštrus ir barbekiu padažai“, – partnerystės pradžią su „Maxima“ prisimena ūkio šeimininkė.

Abipusis laimėjimas

Pomidorų padažas iš „Agilės ūkio“ – naujiena, „Maxima“ lentynose pasirodžiusi vasaros pabaigoje. Tačiau jau dabar J. Mockaitienė pastebi augantį klientų susidomėjimą ir didėjančius produkto pardavimus. Todėl šis bendradarbiavimas, anot ūkio šeimininkės, yra visapusiškai naudingas.

„Mums, kaip ir „Maximai“, klientas yra svarbiausias. Dėl jo stengiamės ir puoselėjame produktą. Mūsų verslui privalu būti matomam, pasiekti kuo didesnį pirkėjų ratą, o partneriams rūpi klientams pasiūlyti ypač kokybiškų gaminių. Šis bendradarbiavimas suteikia galimybę augti ir plėstis nišiniam verslui, atsirandančiam didžiulio prekybos centro asortimente“, – sako J.Mockaitienė.

Savo ruožtu prekybos tinklo „Maxima“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė pastebi, kad be tokių gamintojų kaip „Agilės ūkis“ nebūtų įsivaizduojama verslo sėkmė.

„Tai partnerystės, kuriomis grindžiame savo veiklą, nes bendradarbiaudami galime pasiūlyti itin platų asortimentą pirkėjams. Ypač rūpinamės smulkiaisiais gamintojais, tiekiančiais kokybišką lietuvišką produkciją, nes jiems tai yra ir galimybė parduoti savo produktus, o mūsų klientams – visada rasti natūralių, kokybiškų gaminių. Pastebime, kad ir smulkusis verslas, ir pirkėjai tai vertina, todėl esame motyvuoti tęsti tiek bendradarbiavimą, tiek asortimento plėtrą“, – teigia E.Dapkienė.

Organizatorių nuotr./„Agilės“ produkcija
Organizatorių nuotr./„Agilės“ produkcija

Tai, kad ši partnerystė įkvepia, pabrėžia ir J. Mockaitienė. Padažo gamintojos teigimu, produkto pasirodymas „Maximos“ lentynose – paskata dar labiau tobulinti receptą ir ieškoti naujų gamybos idėjų.

„Tai ir tam tikras įpareigojimas judėti pirmyn. Todėl stengiamės eksperimentuoti toliau, savo gaminiui suteikti dar didesnio patrauklumo. Pirkėjus ir prekybininkus užkariavę skoniu, nesustosime gaminti padažą, kurio natūralumas ir lėmė jo sėkmę. Džiugina tai, kad mažas šeimos verslas rado savo vietą „Maxima“ parduotuvėse, o tokių gamintojų, tikimės, tik daugės“, – viliasi J. Mockaitienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?