Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pasibaigusį ketvirtį „Nike“ pelnui įtakos turėjo sumenkę pardavimai dviejuose regionuose

Sumenkę pardavimai Šiaurės Amerikoje ir Kinijoje pablogino „Nike“ ketvirčio rezultatus, priversdami sporto milžinę kalbėti apie nedidelį pajamų augimą artimiausiu laikotarpiu dėl stipraus JAV dolerio, augančios infliacijos ir kitų priešpriešinių vėjų.
„Nike“
„Nike“ / 123RF.com nuotr.
Temos: 2 Verslas Nike

Oregone įsikūrusi bendrovė pirmadienį pranešė apie mažesnį ketvirtojo fiskalinio ketvirčio pelną.

Gegužės 31 dieną pasibaigusį ketvirtį „Nike“ pranešė uždirbusi 1,4 mlrd. JAV dolerių pelną – 5 proc. mažiau nei analogišku laikotarpiu praėjusiais metais, tuo metu pajamos susitraukė 1 proc. iki 12,2 mlrd. JAV dolerių.

Mažmeninės prekybos analitikas Neilas Saundersas iš „GlobalData“ teigė, kad rezultatai buvo „pakankamai geri“, bet kai kurie veiksniai „nebuvo malonūs“.

Tokie veiksniai apima sudėtingą infliacinę aplinką Šiaurės Amerikoje, dėl kurios kai kurie vartotojai sumažino išlaidas.

Kita problema yra Kinija, kurioje taikomos ribojamosios priemonės, skirtos stabdyti COVID-19 plitimą, „sukelia staigius vartotojų elgsenos pokyčius“, pažymėjo N.Saundersas.

„Teoriškai turėtų būti stebimas atsigavimas, kai Kinija vėl atsivers, tačiau tai gali greitai pasikeisti, jei bus įvestas tolesnis karantinas“, – mano analitikas.

Bendrovės akcijų kursas ūgtelėjo, kai „Nike“ prognozavo, kad ateinantį ketvirtį pajamos „šiek tiek padidės“.

„Nike“ vyriausiasis finansų direktorius Matthew Friendas teigė, kad bendrovė stebi vartotojų elgesį dėl „didelės infliacijos padarinių“ ir laikosi „atsargaus požiūrio“ į Kinijos rinką.

M.Friendas taip pat teigė, kad prognozė atspindi stipraus dolerio lemiamą pajamingumo stabdymą užsienio rinkose, taip pat nuolatinį didelių krovinių gabenimo kaštų ir tiekimo grandinės investicijų poveikį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?