„Klasikinės draudimo paslaugas teikiančios įmonės stengiasi kuo greičiau ir kuo mažesnėmis sąnaudomis sureguliuoti klientų patirtą žalą, tuo tarpu Indėlių draudimo fondas ginčais teismuose stengiasi atidėti draudimo išmokos mokėjimą“, – sakė Investuotojų asociacijos valdybos narys Tomas Pilipavičius.
Pasak jo, Investuotojų asociacija, kurios narys siekia draudimo išmokos už turėtą indėlio sertifikatą, kuris turėjo būti išpirktas iki 2011 metų lapkričio 24 dienos, sulaukė ne vieno panašioje padėtyje atsidūrusio kliento kreipimosi pagalbos. „Kai kurie „Snoro“ bankrotu nusivylę žmonės jau buvo nuleidę rankas. Kviečiame vienytis ir teisybės ieškoti kartu“, – sakė T. Pilipavičius.
„Snoras“, kuriam šiuo metu atstovauja bankroto administratorius, jo klientams palankaus Vilniaus apygardos teismo sprendimo neapskundė.
2012 metų gruodžio viduryje teismas nutarė, kad sertifikato, kurio išpirkimo data yra ankstesnė nei įvyko draudiminis įvykis, savininkas yra prilygintinas indėlininkui, todėl turi teisę į draudimo išmoką. Lietuvos bankas nemokaus „Snoro“ veiklos licenciją atšaukė 2011 metų lapkričio 24 dieną. Pagal Indėlių draudimo įstatymą, šią dieną įvyko draudiminis įvykis. Valstybės įmonė Indėlių ir investicijų draudimas draudžia visų bankų klientų indėlius, ne didesnius kaip 100 tūkst. eurų.