08 07

Pastebėjo naują tendenciją – deda darbo skelbimus, nors darbuotojų neieško: kas už to slypi?

Pastaruoju metu Lietuvoje vis atsiranda fiktyvių darbo skelbimų, pastebi įdarbinimo specialistai. Vienas iš pagrindinių „vaiduokliško“ skelbimo požymių – jis įvairiose platformose gali išbūti labai ilgą laiką. Ekspertai paaiškino, kodėl įmonės imasi tokios praktikos ir kodėl visgi tai gali labiau pakenkti, nei padėti.
Biuras
Biuras / Shutterstock nuotr.

Priežasčių daug ir jos stebina

„Resume Builder“ atliktas tyrimas, apklausus 1641 samdantį vadovą, parodė, kad apie 40 proc. organizacijų užsienyje šiemet paskelbė bent vieną netikrą darbo skelbimą. Be to, vykdytos apklausos metu 3 iš 10 įmonių turėjo bent vieną neaktyvų darbo skelbimą.

„Panašias tendencijas, tik gal ne tokiu dideliu mastu, matome ir Lietuvoje“, – 15min pareiškė personalo paieškos ir atrankos agentūros „Emplonet“ atstovė spaudai Adelė Meškinytė.

 Rūtos Rylaitės nuotr./Adelė Meškinytė
Rūtos Rylaitės nuotr./Adelė Meškinytė

Jos teigimu, viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl tai vyksta būtent dabar, yra ekonominis sulėtėjimas, kuris įmonėje gali būti pastebėtas sulėtėjus darbuotojų samdai.

„Taigi tos organizacijos, kurios nori pritraukti investicijų ir parodyti, kad jų verslas ekonominės recesijos metu laikosi stabiliai ar net auga, skelbia fiktyvius darbo skelbimus“, – 15min paaiškino A.Meškinytė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis