Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pasimatymų planus griauna neatsakingi restoranų darbuotojai

Vilnietis Gintaras savo kailiu įsitikino kaip neatsakingai tvarkoma restoranų darbo laiko informacija. Vyras teigė jau ne pirmą kartą susiduriantis su ta pačia problema. Internetu pasitikrinęs darbo laiką restorane svečias lieka it musę kandęs. Geriausiu atveju tenka rinktis arbatos puodelį, nes nebedirba virtuvė. Blogiausiu – pabučiuoti duris, nes toli nuo miesto centro įsikūrę restoranai užsidaro valanda anksčiau, nei skelbia.
Pora
Pora / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Jums papasakosiu keletą atvejų iš savo patirties, tačiau paieškojus jų galima rasti žymiai daugiau. Pirmą kartą su šia problema susidūriau atvykęs į restoraną „HBH Vilnius“. Nors internete aiškiai nurodyta, jog darbo dienomis virtuvė dirba iki 22 val., o restoranas iki 23 val., tačiau šiek tiek po devynių mums buvo pasakyta, kad maisto užsisakyti nebegalime“, – patirtimi dalijosi pašnekovas.

Klaidinga informacija

Gintaras papasakojo, jog kreipėsi į restorano administraciją nurodydamas, kad internete skelbiama informacija klaidina klientus. „Pasakiau, kad restoranas nėra arti Vilniaus, jis atsidarė neseniai, todėl darbo laikas turi būti nurodytas tiksliai. Administratorė man atsakė, jog interneto svetainė šiuo metu tvarkoma, todėl netikslūs duomenys bus ištaisyti artimiausiu metu. Deja, praėjus dviem mėnesiams matau, kad jokių pakeitimų nepadaryta. Klaidinga informacija skelbiama ir toliau“, – piktinosi restorano klientas.

“Su mergina buvome suplanavę vakarą, internete patikrinau restorano darbo laiką, todėl išgirdęs, kad turime išeiti, jaučiausi tikrai blogai“, – įspūdžiais dalijosi vilnietis Gintaras.

Gintaras nurodė, jog šį apmaudų atvejį būtų pamiršęs, tačiau su lygiai ta pačia situacija susidūrė vakar Vilniaus restorane „Vandens malūnas“. Į restoraną atvykęs svečias vos prisėdęs prie staliuko išgirdo perspėjimą, jog įstaiga užsidaro. Interneto svetainėje skelbiama, kad restoranas dirba iki 22 val., tačiau iš tiesų įstaiga užsidaro devintą.

„Su mergina buvome suplanavę vakarą, internete patikrinau restorano darbo laiką, todėl išgirdęs, kad turime išeiti, jaučiausi tikrai blogai“, – įspūdžiais dalijosi vyras.

Nekreipia dėmesio

Pažvelgus į restoranų interneto svetaines nesunku įsitikinti, jog Gintaro skundai pagrįsti. Restorano „HBH“ tinklalapyje nurodoma, kad darbo dienomis virtuvė dirba iki 22 val., tačiau paskambinus restorano atstovė patikslino, kad maistą užsisakyti galima iki 21 val. Ji taip pat patikslino, jog restoranas užsidaro valanda anksčiau, nei nurodyta interneto svetainėje.

Restorano „Vandens malūnas“ atstovas telefonu paaiškino, kad jų interneto svetainėje skelbiamas vasaros darbo laikas. „Vasarą dirbame iki dešimtos, o žiemą iki devintos. Būna, kad klientai atvyksta prieš užsidarymą ir jų aptarnauti negalime. Nebent stalas rezervuojamas iš anksto ir žinome, kad turėsime dirbti ilgiau“, – sakė jis.

Taupo pinigus

BFL nuotr./Evalda Šiškauskienė
BFL nuotr./Evalda Šiškauskienė

Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos direktorė Evalda Šiškauskienė 15min.lt sakė, jog restoranai priversti užsidaryti anksčiau stengdamiesi racionaliai leisti pinigus. „Tai sudėtinga ekonominė situacija. Restoranų sąnaudos padidėjo 12 proc., o kainos 5 proc. Mažesniems restoranams taip pat smogė pakeltas minimalus atlyginimas. Kaip į tai reaguojama? Trumpinant darbuotojų darbo laiką. Lemia ekonomika, todėl nereikėtų labai piktintis arba stebėtis“, – teigė asociacijos vadovė.

Pašnekovė priminė, jog artėja šventinės dienos, todėl staliukais restoranuose galima būtų pasirūpinti iš anksto. „Žmonėms patarčiau pasidomėti prieš važiuojant, ar yra laisvų staliukų. Restorane tuo metu gali vykti ir koks nors renginys. Tokia informacija įprastai skelbiama internete. O jei norite jaustis laisvai, rekomenduočiau važiuoti į viešbutį. Ten restoranai dirba ir anksti ryte, ir vėlai vakare, maistas gali būti pristatomas ir į numerius, jeigu reikia. Todėl tokių problemų nekils“, – sakė E.Šiškauskienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos