„Telia Lietuvos“ operacinės veiklos efektyvumo vadovas Vytautas Bučinskas teigia, kad pasirengti BDAR reikalingos sąnaudos nėra vienkartinės tiesioginės išlaidos. Prisitaikymo prie naujo reglamento sąnaudas daugiausia sudaro vidinių išteklių ir konsultantų darbo valandos. Antra didžiausia sąnaudų grupė – naujų sistemų ir licencijų pirkimas, keitimas ir papildomų modulių, skirtų esamoms sistemoms, kūrimas arba perdarymas.
„BDAR reikalai nesibaigė gegužės 25 dieną (tądien pradėtas taikyti reglamentas), bet jau yra užtikrinamas nuolatinis dėmesys asmens duomenų priežiūrai. Į senąsias sistemas taip pat turėjome investuoti, nes kai kuriose jų yra saugomi asmens duomenys. Bet jei tik galima, jas keitėme. O toms, kurios dar kurį laiką gyvuos, sukūrėme ir pridėjome tam tikrų modulių ar funkcijų tam, kad jos atitiktų BDAR standartus“, – sako V.Bučinskas.