Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pasitraukimas iš Rusijos rinkos lėmė „Renault“ nuostolingą pusmetį

Prancūzijos automobilių gamintoja „Renault“ penktadienį pranešė, kad jos sprendimas pasitraukti iš Rusijos rinkos įstūmė bendrovę į nuostolius 2022 metų pirmąjį pusmetį, tačiau pareiškė esanti įsitikinusi, jog naujieji modeliai padės iš jų išbristi.
„Renault“ logotipas
„Renault“ logotipas / 123RF.com nuotr.

Gamintojos pranešime teigiama, kad sausio–birželio mėnesiais ji patyrė 1,6 mlrd. eurų (1,6 mlrd. JAV dolerių) grynųjų nuostolių, palyginti su 368 mln. eurų pelnu per tą patį laikotarpį pernai.

Tuo metu veiklos pelnas šoktelėjo 160 procentų iki 939 mln. eurų.

Pirmojo pusmečio pajamos buvo daugiau ar mažiau stabilios ir padidėjo 0,3 proc. iki 21,1 mlrd. eurų, nurodė bendrovė.

„Renault“ „ryžtingai tęsia savo nuoseklią transformaciją ir veiklos posūkį“, – pareiškė generalinis direktorius Luca de Meo.

„Šie pirmojo pusmečio rezultatai tai įrodo: nepaisant visų priešpriešinių vėjų, susijusių su veiklos sustabdymu Rusijoje, puslaidininkių krize ir kaštų infliacija, grupė toliau gerina veiklos rezultatus ir pradeda išnaudoti sėkmingos naujo pradžios pranašumus“, – pažymėjo jis.

Gegužę „Renault“ pardavė 100 proc. „Renault Russia“ akcijų ir 68 procentus AVTOVAZ akcijų.

Veiklos Rusijos rinkoje nutraukimas „Renault“ per pirmąjį pusmetį atsiėjo 2,3 mlrd. eurų, daugiausia dėl nekilnojamojo turto, ir įrangos nurašymo, taip pat dėl nuostolių, susijusių su nematerialiuoju turtu ir prestižu, sakoma pranešime.

Visgi dabar, kai visa tai liko praeityje, „Renault“ pareiškė atnaujinanti savo visų metų prognozę ir sieksianti 5 proc. veiklos maržos 2022 metais, o ne 3 proc., kaip buvo skaičiuota anksčiau.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?