Pasižvalgykite iš anksto: Vilniuje atidaromas naujas išparduotuvių prekybos centras

Vilniuje penktadienį atidaromas naujas prekybos centras „Vilnius Outlet“ – jame gyventojai ir miesto svečiai galės rasti virš 150 prekybos ir paslaugų vietų, kavinių bei restoranų. Naujojo išparduotuvių prekybos centro valdytojai tikisi per metus sulaukti apie 7 mln. lankytojų bei žada – nuolaidos čia sieks nuo 30 proc. Prekybos centras taip pat išsiskirs didelėmis viešosiomis erdvėmis, želdiniais bei nenuobodžiais koridoriais.
Prekybos centras „Vilnius Outlet“
Prekybos centras „Vilnius Outlet“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Duris prekybos centras, įsikūręs V.Pociūno g. 8, atvers penktadienį, spalio 22 dieną.

15min kviečia skaitytojus pasižvalgyti po šalia Vilniaus vakarinio aplinkkelio įsikūrusį išparduotuvių prekybos centrą.

Orientuotas į patogumą

2 tūkst. automobilių stovėjimo vietų turinčio „Vilnius Outlet“ pirmajame aukšte bus galima įsigyti kasdieninio vartojimo prekių – čia pirkėjai ras „Hyper Rimi“, „Assorti“ parduotuvę, mažus specializuotus maisto prekybininkus, galės įsigyti kosmetikos, gyvūnų prekių ar apsilankyti vaistinėje.

Paskutinėmis dienomis prieš atidarymą čia pluša darbuotojai – laistomos gėlės, parduotuvėse kabinami drabužiai, vaikšto darbininkai.

Kaip 15min pasakojo „Vilnius Outlet“ marketingo vadovas Edgaras Valickas, pagrindinis uždavinys, įrengiant prekybos centrą, buvo sukurti jį patogų klientams.

„Anksčiau prekybos centrai buvo statomi su mintimi, kad reikia klientą priversti praeiti visus koridorius iš vieno galo į kitą, tai mes dabar nenorime tokių sprendimų. Mes esame atlikę tyrimų ir žinome, kad žmonės, kurie atvažiuoja pirkti maisto prekių, neina pirkti drabužių, neina į restoranus ar pramogauti“, – 15min pasakojo E.Valickas.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Edgaras Valickas
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Edgaras Valickas

Į prekybos centrą iš automobilių stovėjimo aikštelės bus galima įeiti per du įėjimus. „Vilnius Outlet“ turi 11 įėjimų, tačiau tokio, kurį būtų galima vadinti pagrindiniu, nėra.

Per metus prekybos centras tikisi sulaukti 7 mln. lankytojų ir pasiekti apie 120 mln. eurų siekiančią apyvartą. Tiesa, dėl pandemijos prognozes teko sušvelninti. „Jeigu nebūtų pandemijos, turbūt planuotume ir prognozuotume daug didesnius tiek lankytojų srautus, tiek pardavimus“, – pripažino pašnekovas.

O kiek didesnius? To E.Valickas neatskleidžia: „Sudėtinga pasakyti, spekuliuoti nenorėčiau.“

Jis taip pat atskleidžia – statant „Vilnius Outlet“ buvo siekiama, kad prekybos centras nebūtų morališkai pasenęs ir kad jame nesijaustum kaip prekybos centre. Tai padeda sukurti ir vingiuoti koridoriai, kurie, pašnekovo įsitikinimu, leis lankytojams emociškai nepavargti.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Prekybos centras „Vilnius Outlet“
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Prekybos centras „Vilnius Outlet“

„Senieji prekybos centrai buvo statomi taip, kad yra tiesus koridorius, tu matai 300 metrų į priekį ir galvoji: oi, kaip toli eiti, pavargsiu, nenoriu ir taip toliau. O čia matai, kad lyg ir netoli pabaiga, taip apeini ratą”, – tikino E.Valickas.

Prekybos centre – daug natūralios šviesos. Pašnekovas atskleidė, kad toks sprendimas pasirinktas norint, jog lankytojai jaustų dienos pulsą ir nepatirtų disbalanso, iš jo išėję.

Senieji prekybos centrai buvo statomi taip, kad yra tiesus koridorius, tu matai 300 metrų į priekį ir galvoji: oi, kaip toli eiti, pavargsiu, nenoriu. O čia matai, kad lyg ir netoli pabaiga, taip apeini ratą.

Viešosiose erdvėse galima pamatyti ir daug želdinių, augalų – visi jie natūralūs.

Pavyko pritraukti naujų vardų

Žengiame į antrąjį aukštą, jį galima vadinti išparduotuvių aukštu.

„Visos „outlet“ tipo parduotuvės yra sukoncentruotos viename aukšte, kad būtų maksimaliai patogu lankytojui, nereikėtų blaškytis per skirtingus aukštus ir ieškoti”, – sakė E.Valickas.

Prekybos centro lankytojai čia galės rasti žinomų prekių ženklų išparduotuves, pavyzdžiui, „Nike“, „Danija outlet“, „Sportland outlet“, „FamClub“, „Apranga išparduotuvė“, „Salamander“, „Geox“ ir ne tik jų.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Prekybos centras „Vilnius Outlet“
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Prekybos centras „Vilnius Outlet“

„Vilnius Outlet“ nuomos vadovė Vida Minkštimienė atskleidė, kad pavyko pritraukti ir kelis naujus prekinius ženklus, vienas jų – avalyne prekiaujantis Vokietijos „Lloyd“.

„Turime tiesioginį kontraktą su vokiečiais ir kai kurių modelių galėsite pamatyti visų dydžių skalę, „outlet‘e“ neretai būna dydžių pasirinkimo trūkumas, bet, kai produkcija gaminama tiesiogiai „outlet'ui“, bus galima rasti visų dydžių“, – aiškino V.Minkštimienė.

Naujiena – čia bus galima rasti ir „Skechers“ parduotuvę, prekiaujančią laisvalaikio, sporto avalyne.

Pasak pašnekovės, pasirinkimą čia ras ir brangių ženklų mėgėjai, nes „Vilnius Outlet“ duris atvers ir „Tops!” išparduotuvė, prekiaujanti prabangių prekės ženklų gaminiais.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Prekybos centras „Vilnius Outlet“
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Prekybos centras „Vilnius Outlet“

V.Minkštimienė nurodė, kad kai kurių tarptautinių nuomininkų dar laukiama, bet detalių ji neatskleidė.

„Tai, ką pamatysite dabar, nėra baigtinis rezultatas, nors atidarysime pilną prekybos centrą, bet kai kurių tarptautinių nuomininkų dar laukiame”, – pažymėjo ji.

Iš viso prekybos centre šiuo metu bus išnuomota 95 proc. erdvės. Per pandemiją pasikeitė apie 20 nuomininkų, labiausiai nukentėjęs, pasak prekybos centro valdytojų, buvo restoranų ir kavinių sektorius, tad kai kurie nebegalėjo atsidaryti, kai kurie – bankrutavo.

Tikrai tą dalyką sukontroliavome ir nuomininkai nebegali žaisti žaidimų, kad iš reguliarios parduotuvės atvežtai prekei pritaiko simbolinę 5 eurų nuolaidą.

Tuo metu E.Valickas patikino, kad prekybos centras siūlys nuolaidas, prasidedančias nuo 30 proc. Anot jo, tai atidžiai tikrinama kokybės vadovės.

„Mūsų kokybės vadovė eina po visas parduotuves ir tikrina kiekvieną etiketę, kokiomis kainomis pardavinėja, kokia kaina buvo. Jei atvažiuoja prekės, žiūri, kiek kainavo reguliarioje parduotuvėje, kiek dabar kainuoja pas mus. Darome ir keliones į užsienio „outlet‘us“ ir tikriname, nes daug prekybininkų yra tie patys, kuriuos turi ir Vokietijos ar Skandinavijos šalių „outlet‘ai“.

Žiūrime, kiek kainuoja to paties modelio prekės, pavyzdžiui „Nike“ sportbačiai Vokietijoje ir Latvijoje. Galiu užtikrinti, kad kainos arba identiškos, arba pigesnės Lietuvoje 1–3 eurais. Tikrai tą dalyką sukontroliavome ir nuomininkai nebegali žaisti žaidimų, kad iš reguliarios parduotuvės atvežtai prekei pritaiko simbolinę 5 eurų nuolaidą“, – tikino E.Valickas.

Ar nuomininkai jaučia prekių trūkumą? Pašnekovas tvirtino, kad visi atsakingai pasiruošė ir pirkėjai galės rinktis iš plataus asortimento.

Mūsų kokybės vadovė eina po visas parduotuves ir tikrina kiekvieną etiketę, kokiomis kainomis pardavinėja, kokia kaina buvo.

„Prieš kelis mėnesius galbūt nuomininkai susidūrė su šia problema, bet dabar nesusidūrėme su nė vienu, kuris pasakytų, kad arba neatidarysime, arba atsidarysime pustuščiai, nes negauname prekių. Visi atidarymui labai sparčiai ruošiasi ir iš kai kurių juokiamės, kad atrodote ne kaip „outlet‘as“, nes sugeba pasiūlyti to paties drabužio skirtingus dydžius, spalvas“, – teigė jis.

Trečias aukštas – pramogoms ir laisvalaikiui

Paskutinis – trečiasis – prekybos centro aukštas skirtas pramogoms ir šeimų laisvalaikiui. Čia galima rasti sporto klubą „Gym +“, restoranus ir kavines „Jurgis ir drakonas“, „KFC“, „Vero cafe“, taip pat mažesnius restoranus.

Čia – ir daug žaidimų aikštelių vaikams.

„Vaikas gali laipioti ir čiuožinėti nuo čiuožyklos, o tėvai, matydami iš terasos, kuo jis užsiima, gali vakarieniauti ar pietauti“, – paaiškino jis.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Prekybos centras „Vilnius Outlet“
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Prekybos centras „Vilnius Outlet“

Taip pat čia įsikurs ir popamokinių veiklų būreliai vaikams, šokių studija, gimtadienių kambariai ir panašiai. O po naujų metų duris atvers ir kino teatras.

Paklausus, ar rūpesčio nekelia prastėjanti epidemiologinė situacija dėl koronaviruso, jis pripažino, kad pasitikėjimo tai neprideda, tačiau patvirtino, kad prekybos centras prie naujosios realybės yra prisitaikęs – čia platūs koridoriai, tad žmonės nebus susigrūdę, įrengtos modernios vėdinimo sistemos, daug dezinfekcinio skysčio aparatų.

„Prekybos centrą statome ne kažkokiam trumpam laikotarpiui – ne metams ar dvejiems. Prekybos centras yra ilgos distancijos bėgikams, tai mes turime žiūrėti į pirmuosius dešimt, dvidešimt metų. Negali būti, kad jam darys įtaką pusmetis ar metai“, – įsitikinęs pašnekovas.

Iš viso investicijos į šį prekybos centrą siekė apie 80 mln. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų