Paskanauti aviečių džemo moteriai nepavyko: tarp jo ingredientų rado ir nuorūką

Vietoje aviečių džemo kvapo – nuorūkos dvokas ir pyktis. 15min skaitytoja Rita parduotuvėje įsigijusi „Kėdainių konservų fabriko“ pagamintą produktą net neįtarė, kad po jo dangteliu slepiasi džeme įklimpusi nuorūka. Įmonės atstovai atsiprašė už tokį incidentą ir pranešė gamykloje pradėję vidinį patikrinimą.
Nuorūka aviečių džeme
Nuorūka aviečių džeme / Skaitytojos Ritos nuotrauka

„Vis dar šviežiai „kvepianti“ nuorūka gaminio turinyje. Po tokių dalykų nebesinori pažiūrėti nė į vieną jų gaminį parduotuvių lentynose. Kokybė, švara, estetika – visa tai turėtų atsispindėti įmonės gamybos skyriuje. Net sunku įsivaizduoti, kaip gamyba atrodo UAB „Kėdainių konservų fabrikas“. Tikiuosi, šis incidentas neliks nepastebėtas. P.S – o svarbiausias dalykas – kur likusi cigaretės dalis?“ – dėstė apetitą užmušantį priedą džeme radusi moteris.

„Kėdainių konservų fabriko“ kokybės vadovė Daiva Vaitkevičienė 15min teigė nuoširdžiai apgailestaujanti, kad pirkėjai teko patirtį tokį incidentą ir patikino, kad gamykloje nedelsiant pradėtas vidinis patikrinimas, siekiant nustatyti priežastis, kaip nuorūka atsidūrė stiklainyje.

„Susisieksime su pirkėja, kad sužinotume visas šio įvykio aplinkybes. Kilus bet kokiems klausimams dėl mūsų gaminių kokybės, pirkėjus visada maloniai prašome susisiekti su „Kėdainių konservų fabriko“ Kokybės skyriumi“, – teigė D.Vaitkevičienė.

Fabriko atstovai patikino, kad bus dedamos visos pastangos užtikrinant, kad vartotojus pasiekia tik sveiki ir saugūs gaminiai.

„Išsamiai ištyrę šį įvykį, nustatę jo priežastis ir įvertinę aplinkybes, imsimės visų reikalingų priemonių, kad tokie incidentai ateityje nepasikartotų“, – pažymėjo D.Vaitkevičienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis