„Siekiant svarbiausių „Keliauk Lietuvoje“ tikslų – didinti Lietuvos kaip patrauklios turizmo krypties žinomumą pasaulio turizmo žemėlapyje ir skatinti atvykstamojo bei vietinio turizmo srautus – reikalingos profesionalaus vadovo žinios ir įgūdžiai. Todėl tikimės, kad būsimasis agentūros direktorius svariai prisidėtų prie šių tikslų įgyvendinimo. Iš jo taip pat lauktume ir Lietuvos turizmo rinkodaros srities naujovių, gebėjimo įgyvendinti efektyvias turizmo skatinimo kampanijas, pristatyti išskirtinius turizmo rinkodaros kūrybinius sprendimus tiek Lietuvos, tiek užsienio turizmo rinkoms“, – teigia ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė.
Į VšĮ „Keliauk Lietuvoje“ direktoriaus pareigas gali pretenduoti asmenys, turintys aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą, mokėti anglų kalbą įgudusio vartotojo B2 lygmeniu ir turėti 2 metų vadovaujamo darbo patirties, taip pat patirties rinkodaros srityje. Keleto užsienio kalbų, ypač Europos Sąjungos valstybių, mokėjimas traktuojamas kaip privalumas.
„Keliauk Lietuvoje“ direktoriui reikalingi gebėjimai planuoti ir efektyviai organizuoti įstaigos veiklą, strategiškai ir analitiškai mąstyti ir priimti sprendimus. Jam taip pat reikalingi derybų, bendravimo, darbo komandoje įgūdžiai. Agentūros vadovas turi išmanyti darbo organizavimo kolektyve principus, gebėti sklandžiai lietuvių, anglų ar kitomis užsienio kalbomis pristatyti informaciją.
Nacionalinė Lietuvos turizmo skatinimo agentūra „Keliauk Lietuvoje“ yra atsakinga už šalies turizmo rinkodarą tiek užsienyje, tiek Lietuvoje. Siekdama kelti Lietuvos turizmo rinkos konkurencingumą bei kurti pridėtinę vertę šalies ekonomikai, VšĮ „Keliauk Lietuvoje“ glaudžiai bendradarbiauja su turizmo verslu, organizacijomis ir asociacijomis.