Paskutinę metų savaitę vartotojai „App Store“ parduotuvėje išleido 1,8 mlrd. JAV dolerių

JAV technologijų milžinė „Apple“ pranešė, kad laikotarpiu nuo Kalėdų išvakarių iki gruodžio pabaigos vartotojai „App Store“ parduotuvėje skaitmeninėms prekėms ir paslaugoms išleido kvapą gniaužiančią 1,8 mlrd. JAV dolerių sumą.
„App Store“
„App Store“ / 123RF.com nuotr.

Pranešimas apie įspūdingus pardavimus per parduotuvę, laikomą vartais į „Apple“ įrenginius, paskelbtas tuo metu, kai „iPhone“ gamintoja sulaukia vis daug kritikos dėl „App Store“ monopolinio pobūdžio.

„Dabar labiau nei bet kada anksčiau klientai visame pasaulyje semiasi įkvėpimo iš „Apple“ paslaugų platformos ir kokybės, kuri jų gyvenimą veikia kiekvieną dieną įvairiu mastu“, – tinklaraščio įraše pažymėjo „Apple“ vyresnysis viceprezidentas interneto programinei įrangai ir paslaugoms Eddy Cue.

„Esame itin optimistiškai nusiteikę dėl krypties, kuria judame, ir manome, jog kūrėjų ir kūrybinės bendruomenės galimybės yra begalinės, kaip ir teigiama prasminga nauda mūsų klientams“, – pridūrė jis.

Tarp programų, praėjusiais metais daugiausia kartų atsisiųstų iš „App Store“, buvo vaizdo konferencijų programa „Zoom“ ir internetinė televizija „Disney+“, nes pandemijos metu žmonės buvo priversti daugiau laiko leisti namuose.

„App Store“ pajamas per šventinį laikotarpį didžiąja dalimi lėmė atsisiųsti žaidimai, kurių populiariausi buvo „Among Us“ ir „Roblox“.

Pasak „Apple“, „App Store“ pardavimai nustatė naują vienos dienos rekordą – daugiau nei 540 mln. JAV dolerių Naujųjų metų išvakarėse.

„Mobiliosios programėlės tampa svarbesnės nei bet kada“, – pranešime teigė „Apple“.

Kūrėjai rado naujų būdų palaikyti ryšį su žmonėmis, padėti jiems mokytis ir dirbti namuose, palaikyti fizinę būklę ir gerą savijautą bei teikti labai reikalingas pramogas.

Pasak bendrovės, nuo tada, kai „App Store“ pradėjo veikti prieš 12 metų, programėlių kūrėjai uždirbo daugiau nei 200 mlrd. JAV dolerių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis