Tinkamiausią variantą Paslaugos.lt pasirinkimų jūroje išsirinkti nėra sudėtinga. Lygindami pasiūlymus ir jų įkainius tautiečiai apsisaugo ne vien nuo nepamatuotų išlaidų, bet ir nuo nusivylimo, kadangi kiekvieną pasirinkimą lydi ankstesnių klientų palikti komentarai.
Norų dešimtukas: ir kasdienai, ir progai
Portale, kuriame Lietuvos gyventojai paslaugų teikėjų ieško dažniausiai, pastarieji suskirstyti į daugiau nei 400 didesnių ar mažesnių paslaugų kategorijų.
Ko šioje gausybėje 2019 metais pirkėjai dairėsi dažniausiai, portalui 15min atskleidžia Paslaugos.lt įkūrėjas ir vadovas Daumantas Kirkutis.
„Tarp dažniausiai ieškotų paslaugų teikėjų šįmet pateko visi, susiję su vestuvių švente – pradedant dekoratoriais, baigiant fotografais ir muzikantais. Paklausūs visoje šalyje išliko ir būsto įrengimą bei jo priežiūrą išmanantys specialistai – santechnikai, elektrikai, buto apdailos ir remonto, namų ūkio meistrai, individualaus namo statybų ir jo įrengimo paslaugų teikėjai. Paslaugos.lt paieškoje figūravo teisininkai ir advokatai. Beje, į populiariausiųjų dešimtuką šįmet pateko ir kapaviečių įrengimą bei jų priežiūrą išmanantys meistrai“, – vardija D.Kirkutis.
Paslaugos.lt ieškomiausių dešimtuke 2019 metais taip pat buvo sveikatos, grožio specialistai, tatuiruočių meistrai ir netgi būrėjai.
Norintiems naujovių – kung fu ir japonų kalbos pamokos
Tiesa, portale Paslaugos.lt galima aptikti ir ne tokių įprastų variantų.
Naujiems įgūdžiams formuoti lietuviai ieško kung fu ir japonų kalbos mokytojų, o nuraminti tai, kas neduoda ramybės, žmonės dairosi privačių detektyvų.
Taip pat smalsiai ieško vietų, kuriose vienetinį daikto modelį galėtų atsispausdinti su 3D spausdintuvu.
Ieškomiausių dešimtuke 2019 metais taip pat buvo sveikatos, grožio specialistai, tatuiruočių meistrai ir netgi būrėjai.
Pasiūlos įvairovė – svarbu, skaidrumas – dar svarbiau
Tokia pasiūlos įvairovė – viena pagrindinių, tačiau ne svarbiausia portalo Paslaugos.lt savybė, padedanti išsiskirti iš panašia veikla užsiimančiųjų sektoriaus.
„Vienas iš mūsų tikslų – kelti Lietuvos paslaugų sektoriaus patikimumą ir skaidrumą. To siekėme šiemet, tokia pačia strategija vadovausimės ir 2020 metais. Turime įvairių priemonių, tačiau šiais metais geriausiai sekėsi skatinti paslaugų teikėjus portale Paslaugos.lt rinkti savo klientų rekomendacijas. Šiuo metu turime net 14 tūkst. rekomendacijų ir kiekvieną mėnesį gauname daugiau nei 600 naujų. Manome, kad rekomendacijos duoda gerų rezultatų ne tik mūsų paslaugų teikėjų reputacijai ir įvaizdžiui, bet ir Paslaugos.lt portalui apskritai“, – neabejoja D.Kirkutis.
Be to, anot lankomiausio šalies paslaugų portalo vadovo, netrukus klientai bus maloniai nustebinti ir dar patrauklesniu įvaizdžiu:
„Kitąmet ketiname dar labiau pakelti portalo turinio kokybę ir kiekybę. Tai reiškia dar daugiau naudingos informacijos apie paslaugų teikėjus: daugiau darbų pavyzdžių, rekomendacijų, paslaugų kainų bei aprašymų.“
Netgi tiems, kuriems reikia „čia ir dabar“
Milžinišku tempu besisukančiose dienose ne kiekvienas suspėja iš anksto susiplanuoti savaitės darbus. Niekas neapsaugotas ir nuo to, jog, pasikeitus planams, paslaugos neprireiks „čia ir dabar“.
„Ieškau, kas nuvalytų langus trečiadienį, nuo 15 iki 17 val.“ arba „Ieškome fotografo, kuris mus šeštadienį nufotografuotų Vingio parke“ – tokių ir į šias panašių užklausų portalas Paslaugos.lt sulaukia nuolat.
„Šiems klientams stipriai patobulinome populiarią paslaugą „Siųsk užklausą ir gauk pasiūlymus“. Šiuo metu per mėnesį jau sulaukiame daugiau nei 2000 pačių įvairiausių užklausų, o bent 70 proc. klientų specialiai jiems suformuotus konkrečios paslaugos teikėjų pasiūlymus gauna per pirmas 24 val. Kuomet žmogui atsakoma per parą ar dar greičiau, jis yra patenkintas, kadangi sutaupo brangiausią dalyką gyvenime – savo laiką – ir greitai atranda paslaugų teikėją pagal savo poreikius ir terminus. Kitais metais planuojame toliau tobulinti šią paslaugą. Pristatysime naujų ir patogių programėlės funkcijų“, – 15min užsimena D.Kirkutis.
Turinio kokybei gerinti – daugybė sprendimų
Šis virsmas nebus vienintelis portalo Paslaugos.lt, kitąmet minėsiančio septynerių metų veiklos sukaktį, istorijoje.
Pasak D.Kirkučio, per šį laiką buvo priimta daugybė svarbių sprendimų. Tarp jų – ir paslaugų teikėjams 2019 metais pakilę įkainiai.
„Kyla ir portalo Paslaugos.lt lankomumas, ir turinio kokybė, ir paslaugų įkainiai. Pastebime, jog tarp įkainių kėlimo ir gerėjančios turinio kokybės yra tiesioginis ryšys. Kuomet paslaugų pasiūlymus talpinome nemokamai, skundų dėl nesąžiningų paslaugų teikėjų gaudavome dešimtimis. Tuo tarpu per 2019 metus sulaukėme tik 8 patvirtintų skundų. Šis skaičius – išties džiuginantis, turint omenyje, jog paslaugų teikėjų portale Paslaugos.lt – 14 tūkstančių“, – skaičiuoja portalo Paslaugos.lt įkūrėjas ir vadovas D.Kirkutis.