Klientai nežino, ką daryti
Penktadienį, birželio 7 d., apsipirkimų internetu platforma beta.lt ir grupinis.lt valdanti bendrovė „Beta Media“ paskelbė apie bankrotą.
Įmonė klientams išsiuntė el. laiškus, kuriuose nurodė, jog nuo 2011 m. veikęs portalas beta.lt nutraukia veiklą, o „Beta Media“ „oficialiai skelbia bankrotą, todėl portalo www.beta.lt paslaugomis daugiau pasinaudoti negalėsite. <...> Paskirtą nemokumo administratorių rasite svetainėje: https://avnt.lrv.lt/lt/“.
Visgi Audito, apskaitos, turto vertinimo ir nemokumo valdymo tarnyba (AVNT) nurodo neturinti informacijos apie „Beta Media“ paskelbtus veiksmus inicijuoti bankroto bylą, jai nėra paskelbtas ir nemokumo administratorius.
Be to, laiške nebuvo nurodyta, kaip elgtis klientams, ar jų įsigyti kuponai galioja, ar bus grąžinami pinigai, kur kreiptis su turimais klausimais.
Internete matyti, kad sumišusių ir besijaučiančių nukentėjusiais asmenų yra nemažai. Jie dalijasi savo patirtimi, kad įvairūs verslai atsisako priimti iš beta.lt pirktus kuponus, nukreipia juos į apie bankrotą paskelbusį verslą ir liepia su jų atstovais aiškintis.
„Yra daug nukentėjusiųjų dėl tyčinio beta.lt bankroto. Dar prieš dvi savaites buvo skelbiami didžiuliai išpardavimai ir nė žodžiu neužsimenama apie jokius sunkumus. Žmonės prisipirko kuponų ir staiga įmonė dingo su visais pinigais.
Taip pat nukentėjo ir verslas, kuriam melavo įmonės vadovas. Su įmonėmis beta.lt neatsiskaitinėjo jau kurį laiką, dėl ko jos viena po kitos ėmė nutraukinėti sutartis“, – 15min rašė skaitytoja, pasidalijusi ekrano nuotrauka su pastaruoju metu gautais pranešimais apie siūlomas nuolaidas.
Paskutinė žinutė apie išpardavimą, kuriame viskas – 30 proc. pigiau, buvo siųsta dar gegužės 24 d.