Patraukti Sueco kanalą užblokavusį laivą gali prireikti kelių savaičių

Patraukti nuo seklumos didžiulį konteinerinį laivą, užblokavusį Sueco kanalą, gali užtrukti „kelias dienas ar net savaites“, pareiškė Nyderlandų gelbėjimo įmonės, pasiuntusios savo specialistus padėti atlikti šią užduotį, vadovas.
Laivas
Laivas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Smit Salvage“ komanda ketvirtadienį turėtų atvykti į įvykio vietą, kur laivas „Ever Given“ per kilusią smėlio audrą užplaukė ant seklumos, teigė patronuojančios bendrovės „Boskalis“ generalinis direktorius Peteris Berdowskis.

„Tai tarytum sunkus banginis, išmestas paplūdimyje“, – trečiadienį Nyderlandų televizijos žinių laidai „Nieuwsuur“ kalbėjo P.Berdowskis, paklaustas apie iššūkius, kuriuos kelia laivo patraukimas.

„Nenoriu spėlioti, bet tai gali užtrukti kelias dienas ar net savaites“, – pridūrė jis.

Egiptas dėl įstrigusio laivo sustabdė navigaciją per vieną iš judriausių pasaulio laivybos kelių, o laivo savininkai iš Japonijos teigė susidūrę su „ypatingais sunkumais“.

P.Berdowskis teigė, kad komanda, vykstanti į šią vietą, įvertins daugelį veiksnių, spręsdama, kaip geriausiai patraukti 400 metrų laivą, plaukiojantį su Panama vėliava.

„Įvertinsime, kiek jame yra degalų ir kiek vandens – tai sudėtingi skaičiavimai“, – paaiškino jis.

„Smit Salvage“, kurį 2010 metais įsigijo „Boskalis“, dalyvavo vykdant keletą garsiausių gelbėjimo operacijų pastaraisiais metais, įskaitant Rusijos atominio povandeninio laivo „Kursk“ ir Italijos kruizinio laivo „Costa Concordia“ iškėlimą.

Įmonė teigia turinti „avarinio reagavimo bazes“ Roterdame, Hiustone, Keiptaune ir Singapūre, taip pat užsiima laivų gelbėjimu, nuolaužų iškėlimu ir pavojingų medžiagų perpumpavimu iš įstrigusių laivų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų