Paukštienos ir pieno gamybos verslas neigiamai veikia „Linas Agro Group“ rezultatus

Brangūs energetikos ištekliai ir žemos pieno supirkimo kainos neigiamai veikia žemės ūkio, maisto gamybos ir prekybos bendrovės „Linas Agro Group“ veiklos rezultatus, teigia bendrovės finansų direktorius.
Mažvydas Šileika, Darius Zubas, Andrius Pranckevičius
Mažvydas Šileika, Darius Zubas, Andrius Pranckevičius / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Anot Mažvydo Šileikos, itin aukštos gamtinių dujų kainos nuo praėjusių metų gruodžio iki šių metų vasario grupės paukštienos verslą paveikė taip, kad jis kurį laiką buvo nepelningas.

„Pusę šio laikotarpio paveikė aukštos energetikos kainos, tai padarė šį verslą visiškai nepelningu“, – sakė M.Šileika.

Tačiau grupės vadovybė tikisi, kad nuo vasario pradžios mažėjančios dujų kainos teigiamai paveiks šį verslą, tačiau pastebima, kad vartotojai Lietuvoje atsisako brangesnių vištienos produktų.

„Sakau tikimės dėl to, kad mes jau matome, kad brangesnių vištienos produktų, tokių kaip filė, rinkoje mažėja, nes jos tiesiog tapo per brangios vartotojams. (...) Jie pradėjo ieškoti pakaitalų brangesniems produktams, tokių, kaip sparneliai ar kiauliena“, – kalbėjo M.Šileika.

Pasak jo, grupės verslui neigiamos įtakos jau padarė ir kritusios žaliavinio pieno supirkimo kainos, tačiau praradimus turėtų kompensuoti geri pirmojo pusmečio rezultatai.

„Mes jau fiksavome gerus pirmojo pusmečio rezultatus, o su dabartinėmis kainoms patiriame praradimus. Tikimės, kad kainos pakils, bent nežymiai, tokiu atveju šiame segmente būtume nežymiai pelningi“, – kalbėjo M.Šileika.

„Net jeigu pieno produkcijos pelningumas tęstųsi žemiau vidutinio pelningumo, pilni šio segmento metai turėtų būti geri“, – sakė M.Šileika.

Grupės finansiniai metai prasideda liepos 1 dieną ir baigiasi kitų metų birželio 30-ąją.

„Linas Agro Group“ per šešis 2022–2023 finansinių metų mėnesius gavo 1,1 mlrd. eurų konsoliduotų pajamų – 33 proc. daugiau nei ankstesniais metais. Grynasis pelnas išaugo 2,8 karto iki beveik 45 mln. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis