Pasak jo, Klaipėdos uostas aukoja pelną, siekdamas pritraukti krovinių srautus, bet tą „nuolaidą“ per subsidijas susimokėti turi visi mokesčių mokėtojai, o su uostu sutartis turinčios įmonės tą subsidiją tiesiog įtraukia į uždirbto pelno eilutę. Uostas per trejus metus galėjo sumokėti daugiau nei 30 mln. eurų dividendų, bet į valstybės biudžetą pervedė 253 tūkst. eurų.
Tuo metu „Lietuvos geležinkeliai“ kasmet gauna 30-40 mln. eurų subsidijų keleivių vežimui.
„Taip, geležinkeliu važiuoti komfortiškiau, bet gal pigiau vežti autobusais, jei geležinkeliu vežami penki ar dešimt keleivių?“ – „Verslo žinioms“ sakė P.Martinkus.
„Lietuvos geležinkeliai“ negauna subsidijos iš valstybės, o keleivių vežimą subsidijuoja iš savo pelno. P.Martinkus mano, kad bet kuriuo atveju tai yra subsidija, bet paslėpta, nes valstybė atsisako dividendų ir taip subsidijuoja keleivių vežimą.