Darbo birža po reorganizacijos tikisi, kad didesnis klientus aptarnaujančių konsultantų skaičius leis sumažinti vienam darbuotojui tenkantį vidutinį mėnesio darbo su klientais krūvį iki 30 proc. (nuo 405 iki 275 klientų) ir teikti individualesnes paslaugas.
„Dalį darbo laiko konsultantai skirs pasirengimui suplanuotiems susitikimams, alternatyvių užimtumo galimybių paieškai, kandidato analizei ir jam aktualių darbo pasiūlymų rinkimui“, – skelbiama pranešime.
„Šiandieniniai visuomenės poreikiai ir darbo rinkos iššūkiai skatina įstaigą keistis“, – sako Lietuvos darbo biržos vadovė Ligita Valalytė.
Daugiau dėmesio skiriama atvejo vadybai – atsiranda specialistai, dirbantys tik su tam tikromis darbo ieškančių asmenų grupėmis, pavyzdžiui, neįgaliaisiais, kariais ir pareigūnais, jaunimu.
Skelbiama, kad kiekvienas darbdavys turės nuolatinį konsultantą, asmeninį vadybininką, kuris padės darbuotojų paieškos procese, organizuos profesionalias atrankas, spręs individualias konkretaus darbdavio situacijas.
Darbo biržoje reorganizacijos metu jau mažinamas vadovaujančių ir administracines funkcijas vykdančių darbuotojų skaičius. Visos sistemos etatų skaičius mažinamas 10 proc. – nuo 1434 iki 1290 pareigybių, praneša Darbo birža.