Per pandemiją šoktelėjusi į aukštumas elektroninė prekyba, koronavirusui atsitraukus, grįžo prie daugmaž įprasto darbo ritmo, tačiau skaitmeninių mokėjimų bendrovės „Paypal“ vadovas Vidurio ir Rytų Europai bei Izraeliui Efi Dahanas sako, kad augimo trajektorija šioje srityje bus išlaikyta.
„Anksčiau būdavo, kad jei esi konservatyvus, perki tik iš gerai žinomo vietinio gamintojo. Tačiau kuo daugiau žmogus įgyja pasitikėjimo pirkdamas internetu, tuo labiau jis tampa atviresnis prekių įsigijimui iš užsienio. Ši tendencija ypač matoma vidutinio dydžio ir mažose šalyse. Yra tokių rinkų, kur 70 proc. žmonių įsigyja prekių iš už šalies ribų esančių pardavėjų ir tai yra e.prekybos augimo varomoji jėga“, – interviu 15min sakė E.Dahanas.
Pasak jo, prekybininkai turėtų orientuotis ir į tai, kad jauni žmonės daug laiko leidžia socialiniuose tinkluose, o tai reiškia, kad ten pat ir apsiperka.
Pašnekovas taip pat atskleidė, kad Lietuvoje „PayPal“ naudoja apie penktadalis visų vyresnių nei 18 metų gyventojų, tačiau ieškoma būdų, kaip bendradarbiauti su daugiau pardavėjų.
„Galvosime apie tai, į kokius produktus investuoti ir sutelkti dėmesį. Ieškosime įmonių, kurias būtų galima įsigyti ir investuoti, nes manau, kad čia yra daug talentingų žmonių“, – teigė E.Dahanas.
Apie „PayPal“ strategiją, elektroninės prekybos ateitį, atleidimus ir kaip įmonė konkuruoja su kitais žaidėjais – plačiau interviu.