2023 09 12

„PayPal“ vadovas Vidurio ir Rytų Europai: „Atleidimai yra optimizacijos dalis“

Praėjusią savaitę Lietuvoje lankęsis finansinių technologijų įmonės „PayPal“ vadovas Vidurio ir Rytų Europai bei Izraeliui Efi Dahanas sako, kad mažesnėse šalyse 70 proc. žmonių atsisiunčia prekių iš užsienio valstybių, o tai yra viena iš elektroninės komercijos varomųjų jėgų. Jis taip pat pakomentavo „PayPal“ žingsnį per visas šalis atleisti 2 tūkst. žmonių bei įmonės strategiją Baltijos šalyse.
PayPal vadovas Vidurio ir Rytų Europai bei Izraeliui Efi Dahan
„PayPal“ vadovas Vidurio ir Rytų Europai bei Izraeliui Efi Dahanas / Gretos Skaraitienės / BNS nuotr.

Per pandemiją šoktelėjusi į aukštumas elektroninė prekyba, koronavirusui atsitraukus, grįžo prie daugmaž įprasto darbo ritmo, tačiau skaitmeninių mokėjimų bendrovės „Paypal“ vadovas Vidurio ir Rytų Europai bei Izraeliui Efi Dahanas sako, kad augimo trajektorija šioje srityje bus išlaikyta.

„Anksčiau būdavo, kad jei esi konservatyvus, perki tik iš gerai žinomo vietinio gamintojo. Tačiau kuo daugiau žmogus įgyja pasitikėjimo pirkdamas internetu, tuo labiau jis tampa atviresnis prekių įsigijimui iš užsienio. Ši tendencija ypač matoma vidutinio dydžio ir mažose šalyse. Yra tokių rinkų, kur 70 proc. žmonių įsigyja prekių iš už šalies ribų esančių pardavėjų ir tai yra e.prekybos augimo varomoji jėga“, – interviu 15min sakė E.Dahanas.

Gretos Skaraitienės / BNS nuotr./PayPal vadovas Vidurio ir Rytų Europai bei Izraeliui Efi Dahan
Gretos Skaraitienės / BNS nuotr./PayPal vadovas Vidurio ir Rytų Europai bei Izraeliui Efi Dahan

Pasak jo, prekybininkai turėtų orientuotis ir į tai, kad jauni žmonės daug laiko leidžia socialiniuose tinkluose, o tai reiškia, kad ten pat ir apsiperka.

Pašnekovas taip pat atskleidė, kad Lietuvoje „PayPal“ naudoja apie penktadalis visų vyresnių nei 18 metų gyventojų, tačiau ieškoma būdų, kaip bendradarbiauti su daugiau pardavėjų.

„Galvosime apie tai, į kokius produktus investuoti ir sutelkti dėmesį. Ieškosime įmonių, kurias būtų galima įsigyti ir investuoti, nes manau, kad čia yra daug talentingų žmonių“, – teigė E.Dahanas.

Apie „PayPal“ strategiją, elektroninės prekybos ateitį, atleidimus ir kaip įmonė konkuruoja su kitais žaidėjais – plačiau interviu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis