Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Paysera“ 2020: veiklą pradėjo keturiose šalyse, didino pelną ir pajamas

„Fintech“ bendrovei „Paysera“ šešioliktieji veiklos metai buvo rekordiniai. Pasaulinei prekybai dėl karantino persikėlus į internetą, antrąjį metų pusmetį sparčiai augo „Paysera“ apdorojamų mokėjimų internete apimtys, kurios padėjo įmonei pasiekti istoriškai geriausius rezultatus. Tuo tarpu tikslingos plėtros krypčių ir vietinių partnerių paieškos leido 2020 m. įkelti koją į Ispaniją, Ukrainą, Kosovą ir Albaniją. Tai pirmas kartas, kai „Paysera“ tinklo įmonės per vienerius metus atvėrė duris keturiose šalyse, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Paysera“ programėlė
„Paysera“ programėlė / „Paysera“ nuotr.
Temos: 1 Paysera

Praėjusių metų „Paysera“ audituotos pajamos, palyginti su 2019 m. pajamomis, padidėjo 11 proc. ir pasiekė 12,3 mln. Eur. Audituotas grynasis pelnas tuo pačiu laikotarpiu padidėjo nuo 2 mln. Eur iki 3,2 mln. Eur. „Fintech“ bendrovei 2020-ieji buvo šešiolikti pelningi metai iš eilės.

„Griežti, tačiau reikalingi karantino apribojimai pasaulio mastu iškėlė e-komerciją ligi tol nematytų aukštumų, o kartu su savo didžiausiais klientais – parduotuvėmis internete – augome ir mes. Didžiajai daliai parduotuvių padėjome sutaupyti nemenkas sumas, „perjungę“ įmokų surinkimą iš bank link į atvirąją bankininkyste paremtą mokėjimų inicijavimą, kuris parduotuvėms pigesnis. Visgi, neketiname konkuruoti vien kaina, todėl pernai stiprinome klientų aptarnavimo pajėgumus – atidarėme skambučių centrą Kolumbijoje, išplėtėme esantį Filipinuose. Tai leido nuo šių metų klientams pasiūlyti konsultacijas anglų kalba visą parą, 7 dienas per savaitę“, – sako Vytenis Morkūnas, „Paysera“ generalinis direktorius.

2020-uosius metus „Paysera“ baigė turėdama per 640 tūkst. privačių ir 60 tūkst. verslo klientų, iš jų beveik 13 tūkst. – el.parduotuvės.

„Paysera“ įmonių tinklas tarptautiniu mastu plečiasi į franšizę panašiu jungtinės veiklos principu, prie tinklo prijungdamas įvairių šalių bendroves, kurias steigia ir valdo patyrę vietos verslininkai. Pernai geografinė plėtra buvo ypač sėkminga – veiklą pradėjo tinklo bendrovės Ispanijoje, Ukrainoje, Kosove ir Albanijoje.

„Vieneri metai, keturios naujos valstybės mūsų žemėlapyje, visiškai skirtingi įmonėms tenkantys iššūkiai, kuriuos sprendžiame komandinėmis pastangomis. Priimdami naujus narius džiaugiamės, kad tampame ekosistema, kurioje anksčiau prisijungę „Paysera“ tinklo nariai savo patirtimi ir „know how“ jau dalijasi su naujokais”, – teigia V.Morkūnas.

Žiūrint į ateitį, artimiausių kelerių metų „Paysera“ tikslas yra dabartinių ir naujų paslaugų laipsniškas perkėlimas į superprogramėlę.

„Superprogramėle vadiname vieną platformą telefone, kurioje telpa visos su mokėjimais susijusios funkcijos ir dar daugiau. Siekiame sukurti vieną programėlę, kurioje keliais paspaudimais bus galima apmokėti už siuntą ir iškviesti kurjerį jos paimti, užsisakyti maisto, išsikviesti taksi, sumokėti sąskaitas ir mokesčius, matyti savo sąskaitas kituose bankuose ar parašyti žinutę draugams. Šiuo metu planuojame pasamdyti virš 30 programuotojų, iš kurių dalis padės pasiekti mūsų užsibrėžtą tikslą“, – teigia V.Morkūnas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos