„Facebook“ skiria nemažus pinigus neturtingų šalių gyventojų prijungimui prie pasaulinio tinklo ar palydovų paleidimui į kosmosą, taip siekiant suteikti interneto prieigą atokioms planetos vietoms, rašo naujienų svetainė gazeta.ru.
Kas septintas planetos gyventojas kiekvieną dieną užsuka į savo paskyrą „Facebook“.
Šiuo metu „Facebook“ dieninė auditorija jau viršija 1 mlrd. vartotojų, ir šis skaičius nuolat auga. Taigi, galima sakyti, kad kas septintas planetos gyventojas kiekvieną dieną užsuka į savo paskyrą „Facebook“.
Mėnesinė socialinio tinklo auditorija 2015 m. trečiąjį ketvirtį išaugo 14 proc. ir pasiekė 1,55 mlrd. vartotojų.
Kiekvieną mėnesį naudodamiesi išmaniaisiais telefonais „Facebook“ pasiekia 1,4 mlrd. žmonių, iš kurių 1 mlrd. naudojasi telefonais su „Android“ programine įranga.
Didžiausią „Facebook“ pajamų dalį sudarė įplaukos iš reklamos, išaugusios 45,4 proc. ir pasiekusios 4,3 mlrd. dolerių ribą, o 78 proc. pajamų atkeliavo iš mobiliojo segmento (tuo pačiu laikotarpiu pernai ši dalis sudarė 66 proc.).
Visa tai sukėlė investuotojų entuziazmą ir bendrovės akcijų vertė išaugo 5 proc. bei pasiekė istorinį maksimumą, o bendrovės kapitalizacija peržengė 300 mlrd. dolerių ribą.
Tačiau lyginant su praėjusiais metais net 68 proc. išaugo „Facebook“ išlaidos, kurios dabar jau sudaro 3 mlrd. dolerių. Vis dėlto, dėl to investuotojai ir analitikai visiškai nėra susirūpinę.
„Facebook“ aktyviai investuoja skirtingomis kryptimis, tiek į tokias programas kaip „WhatsApp“ ar „Instagram“, tiek ir į stambius projektus, kaip antai „teleportacijos įrenginį“, pasitelkiant virtualią tikrovę, ar kosminius palydovus bei dirbtinio intelekto kūrimą.
Bendrovė puikiai supranta, kad investicijos į tokias sritis kaip dirbtinis intelektas ar virtuali tikrovė neduos greitos grąžos, tačiau jos atstovai paaiškina, kad tokiu būdu „Facebook“ ruošiasi ateičiai.
Mes ateityje matome didžiules galimybes, – sakė „Facebook“ finansų direktorius Davidas Veneris.
„Mes agresyviai investuojame į ateitį. Ir mes ateityje matome didžiules galimybes“, – sakė „Facebook“ finansų direktorius Davidas Veneris.
Viena iš svarbiausių „Facebook“ veiklos krypčių, kuri taip pat susijusi ir su virtualia realybe, yra vaizdo klipai.
Bendrovė šiuo metu aktyviai diegia 360 laipsnių vaizdo klipų technologiją, taip pat greitu metu žada įkurti „video vietą internete“, kuri viliotų kokybiškų vaizdo įrašų autorius, tarp jų ir profesionaliosios medijos atstovus, kuriems būtų mokama už turinį ir atitektų jų pelno dalis.