Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Penktoji „What's Next?“ konferencija taps ateities tendencijų žemėlapiu

Šiemet kūrybiškumo ir ateities tendencijų konferencija „What's Next?“ vyks lapkričio 9–10 d. Vilniuje, menų fabrike „Loftas“. Tarptautinė dviejų dienų konferencija „What's Next?“ jau penktus metus taps ateities tendencijų žemėlapiu kūrybinių industrijų atstovams.
Penktoji „What's Next?“ konferencija taps ateities tendencijų žemėlapiu
Penktoji „What's Next?“ konferencija taps ateities tendencijų žemėlapiu / Projekto partnerio nuotr.

Šioje konferencijoje kūrybos, verslo ir inovacijų lyderiai bei profesionalai dalinsis idėjomis, veiksmingiausiais praktiniais metodais ir asmeninėmis patirtimis, suteksiančiomis įkvėpimą bei naują impulsą kūrybinio sektoriaus atstovų karjeroms, kurie siekia būti konkurencingais ir pasaulinėje rinkoje.

„Šį lapkritį „What's Next?“ svečius pasitiks atsinaujinusi. Kaip? Su strategais iš „Be&Do“ sukūrėme naują turinio sistemą. Visos konferencijos temos yra parinktos pagal paskutines pasaulines tendencijas, kurios tiesiogiai ar netiesiogiai gali paveikti kūrybinių industrijų vystymąsi inovacijų pritaikyme, o kiekviena iš temų bus išpildoma keliais sluoksniais – pagrindiniu pranešimu, praktine sesija ir vėliau diskusija. Tikimės, kad ši struktūra lankytojams suteiks galimybę tikrai šį tą iš konferencijos išsinešti. Jei ne įkvėpimo, tai bent įgūdžių ar atvirkščiai“, – pasakoja viena konferencijos organizatorių Živilė Diawara.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Živilė Diawara
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Živilė Diawara

Šiais metais ypatingas dėmesys konferencijoje bus skiriamas trims kūrybiniam sektoriui itin aktualioms sritims: besivystančioms technologijoms, žmogui (jo karjerai ir asmeniniam gyvenimui) bei verslui. Laukiamiausios rudens konferencijos formatą išlaikantis kūrybos ir verslo žmonių įvykis šiemet pristatys apie 40 pranešėjų iš viso pasaulio, kurie buvo atrinkti konsultuojantis su industrijos specialistais, partneriais ir „geekais“.

Pranešimai, praktinės sesijos ir diskusijos

Penktojoje „What's Next?“ konferencijoje šiemet bus ieškoma atsakymų į klausimus: kas, kaip ir kas toliau? Ekspertai ir savo sričių profesionalai pristatys pranešimus, kuriuose supažindins su naujausiomis kūrybiškumo ir verslumo praktikomis bei idėjomis.

„Nuo pat pradžių „What's Next?“ siekia ne tik supažindinti su ateities perspektyvomis, bet ir patarti, kaip jas įminti bei pritaikyti savo gyvenime ir karjeroje, todėl šiemet programą pristatome su šūkiu „Take away“ – norime, kad dalyviai iš konferencijos išeitų ne tik sužinoję daug naujo, bet ir galvoje sukūrę planą, kaip visa tai, ką išgirdo per dvi dienas, realiai pritaikyti savo gyvenime“, – teigia Ž.Diawara.

Projekto partnerio nuotr./Penktoji „What's Next?“ konferencija taps ateities tendencijų žemėlapiu
Projekto partnerio nuotr./Penktoji „What's Next?“ konferencija taps ateities tendencijų žemėlapiu

Šį „What's Next?“ organizatorių siekį geriausiai atspindės praktinės sesijos, kurių metu pranešėjai didžiausią dėmesį skirs asmeniniam tobulėjimui ir remdamiesi savo pačių įgūdžiais bei patirtimis pristatys veiksmingiausius praktinius metodus, kurie padės suprasti, kaip darbe ir asmeniniame gyvenime sėkmingai pritaikyti naujausias, pranešimų salėje jau aptartas įžvalgas.

Sužinojus aktualiausias tendencijas ir kaip jas taikyti, viską vainikuos diskusijos, kurių metu pranešimų ir praktinių sesijų dalyviai drauge gvildens problematiškiausius klausimus ir kūrybiškumo bei verslo perspektyvas ateityje.

Skelbiami pirmieji pranešėjai

Šiemet abi dienas ant konferencijos scenų lips vienas kitą papildantys pranešėjai, kurių karjeros gniaužia kvapą, patirtys įkvepia, o patarimai skatina imtis pokyčių patiems.

Vienas jų – Thomas Plantenga, pristatysiantis temą „Skaitmeninės bendruomenės“. T.Plantenga yra vienas vadovų kompanijoje „Vinted“. Pernai iš Niujorko atvykęs į Vilnių savo žiniomis pasidalinti su tuo metu sunkias dienas išgyvenusia „Vinted“ komanda, jis planavo čia pabūti vos penkias savaites, bet taip ir negrįžęs į Ameriką, liko su „Vinted“. Itin daug tarptautinės patirties turintis, ne vieną kompaniją pastatęs ant „kojų“ ir per pastaruosius 7 metus gyvenęs Amsterdame, San Paule, Buenos Airėse, Nairobyje, Barselonoje, Dominikos Respublikoje bei Niujorke, šiuo metu Thomas gyvenimą kurią tarp Vilniaus ir Berlyno, padėdamas lietuvių kompanijai siekti pasaulinės sėkmės.

Apie kūrybinį mastymą pasakos Clare McNally, kilusi iš Pietų Amerikos, o šiuo metu gyvenanti Danijoje. Ji yra prekių ženklų strategė ir tekstų kūrėja. Jai patinka dirbti su dideliais prekių ženklais, kurie yra žaismingi, lankstūs ir gali aprėpti nuo... prekybos centro grandinių iki dviračių. C.McNally darbai buvo įvertinti Tarptautiniame Kanų liūtų festivalyje, „D&AD“, „The One Show“, „Archive“, „Shots“ ir kitų. Clare savo aistrą prekių ženklams ir kūrybiškumui taip pat išreiškia rašydama straipsnius, skaitydama pranešimus ir mokydama kitus.

Projekto partnerio nuotr./Penktoji „What's Next?“ konferencija taps ateities tendencijų žemėlapiu
Projekto partnerio nuotr./Penktoji „What's Next?“ konferencija taps ateities tendencijų žemėlapiu

Su įtraukiančiomis technologijomis (Immersive Technologies) supažindins „ILM“ agentūros kūrybos vadovas Jama Jurabaev iš Londono. Kūrybininkas ir iliustratorius, kadaise studijavo aerokosmoso inžineriją, vėliau nusprendė pasukti į konceptualųjį meną. Pastaruoju metu J.Jurabaev kuria technologijas kompiuteriams žaidimams ir kino filmams, o vienus paskutinių jo darbų galima įvertinti filmuose „Keršytojai: Altrono amžius“, „Iksmenai: Praėjusios ateities dienos“, „Galaktikos sergetojai“ ir kituose.

Kaip ir J.Jurabaev, žaidimų industrijoje dirbantis lietuvis Artūras Rumiancevas – yra žaidėjas, žaidimų kritikas ir industrijos apžvalgininkas. Šiuo metu „TeleSoftas“ kompanijoje vadovaujantis „GameOn“ komandai, „What's Next?“ konfencijoje jis pristatys temą „Sužaidybinimas“ (Gamification).

„Be&Do“ verslo konsultavimo įmonės partneriai ir strategai Andrius Grigorjevas ir Gediminas Užkuraitis pasakos apie tendencijų prognozavimą (Trendwatching), kuris sparčiai populiarėja verslo pasaulyje, tačiau Lietuvoje iki šiol nėra labai plačiai naudojamas.

Daugiau nei konferencija

Nuo pat pradžių „What's Next?“ buvo daugiau nei konferencija. Po savo stogu ji sutalpina ne tik įkvepiančius pranešėjus, bet ir karštas diskusijas. Ypatingai daug dėmesio kasmet sulaukia ir inovacijų bei dizaino parodų salė (Showroom), kurioje konferencijos svečiai gali pažvelgti į ateities inovacijas, kurios vis dar kuriamos ar buvo ką tik pristatytos. Inovacijų erdvėje konferencijos dalyvių ir šiemet lauks įdomi patirti iš arti pažinti bei patiems išbandyti naujausius technologinius ir kūrybinius išradimus.

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Ateities tendencijų konferencija „WHAT’S NEXT?“
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Ateities tendencijų konferencija „WHAT’S NEXT?“

Abi konferencijos dienos taip pat žada įdomią programą. Konferencijos atidarymo rytą, lapkričio 9-ąją, „What's Next?“ vyks kontaktų pusryčiai, o penktadienio vakare – uždarymo vakarėlis „The Atomic Garden“ kūrybos namuose.

Šiemet lapkričio 9–10 d. vyksianti „What's Next?“ skirta kūrybinių sektorių atstovams, taip pat verslo, mokslo ir technologijų žmonėms, kurie domisi kūrybiniais sprendimais. Bilietai į konferenciją pasirodys spalio 18-ąją.

Daugiau informacijos – čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai