„Pepco“ Baltijos operacinės veiklos vadovas Aleksandr Čikaidze įvardija, kad plėtros ambicijos yra didelės, tempas išlieka intensyvus tiek šiais, tiek sekančiais metais, todėl nuolat ieškoma tinkamų vietų naujų parduotuvių atidarymui. Plėtros galimybių žvalgomasi miestuose, kuriuose yra daugiau nei 4 000 gyventojų.
Pranešime spaudai teigiama,kad ieškant patalpų susiduriama su iššūkiu – mažesniuose miesteliuose ne visuomet pavyksta surasti tinkamas nuo 400 kv. m. patalpas parduotuvės veiklai. Dėl šios priežasties buvo sukurta „stand alone“ koncepcija, kuomet „Pepco“ siūlo techninį sprendimą projekto vystytojui įgyvendinti. Šiam projektui įgyvendinti yra reikalingas 2.700 kv. m. sklypo dydis, minimalus dydis – 2.000 kv. m, kuriame būtų mažiausiai 10 vietų automobiliams parkuoti.
2004 metais įkurtas „Pepco“ parduotuvių tinklas valdo daugiau nei 2000 parduotuvių Europoje. Esant palankioms koronavirsuo aplinkybėms rugsėjo mėnesį bendrovė planuoja plėstis į Italiją, spalį – į Serbiją, pirmąją šalį už Europos Sąjungos ribų.