Tokios „Pepsi“ skardinės prekyboje pasirodys rugpjūtį, bet tik JAV, o ne Didžiojoje Britanijoje.
Atsakingos institucijos tiek JAV, tiek Didžiojoje Britanijoje aiškina, kad dirbtinis saldiklis yra saugus naudoti.
„PepsiCo“ teigia, kad sprendimas yra komercinis – bendrovė reaguoja į vartotojų prioritetus.
Praėjusiais metais dietinės „Pepsi“ pardavimai krito daugiau nei 5 proc. JAV. Taip pat smuko ir dietinės „Coca Colos“ pardavimai (6 proc.).
„PepsiCo“ dirbtinį saldiklį aspartamą pakeis sukraloze, sumaišyta su acesulfamu.
Sethas Kaufmanas, „Pepsi“ viceprezidentas, sakė, kad aspartamas yra viena iš priežasčių, kodėl žmonės atsisako dietinio limodado.
Tačiau Didžiojoje Britanijoje keisti sudėtinių dalių neketinama, britai esą mėgsta tokį limonadą, koks jis yra.