„Šis sandoris svarbus mūsų augimui. Siekiame išplėsti savo veiklos apimtį“, – naujienų agentūrai „The Bloomberg News“ pareiškė „PepsiCo“ vykdomasis direktorius Eugene Willemsenas, vadovausiantis procesui iš Keiptauno.
E.Willemsenas pažymėjo, kad bendrovė siekia agresyviai plėstis Užsachario Afrikoje – regione, kur iki 2050 metų gyventojų skaičius, skaičiuojama, turėtų padvigubėti ir pasiekti 2,2 milijardo.
Įsigijusi „Pioneer Foods“, amerikiečių bendrovė papildys savo produktų krepšelį, kuriame yra tokių produktų kaip „Frito-Lay“, „Gatorade“, „Pepsi-Cola“ ir „Tropicana“, vietiniais prekių ženklais, pavyzdžiui, pusryčių dribsniais „Weet-Bix“ ir vaisių sultimis „Ceres“.
„PepsiCo“ pasiūlė po 110 randų už „Pioneer Foods“ akciją.
Bendrame pareiškime teigiama, kad „Pioneer Foods“ turi „patikimą, vietiniu mastu svarbų produktų portfelį“, kuris suteiks „PepsiCo“ „geras plėtros galimybes“.
Bendrovė „Pioneer Foods“ eksportuoja savo gaminius į 80 šalių Afrikoje ir už jos ribų ir turi bendrų įmonių Namibijoje, Botsvanoje, Kenijoje ir Nigerijoje.
2018 metais jos pardavimai siekė 20,2 mlrd. randų.
Pernai „PepsiCo“ už 3,2 mlrd. JAV dolerių įsigijo Izraelio bendrovę „SodaStream“.
„Pioneer Foods“ tenka grumtis su silpna Pietų Afrikos vartotojų rinka, tačiau E.Willemsenas pareiškė, jog „PepsiCo“ yra „labai teigiamai“ nusiteikusi dėl šalies perspektyvų.