„PepsiCo“ planuoja pasilikti 39 proc. bendros įmonės akcijų ir dalį pajamų investuoti į „sveikesnius užkandžius, nulinio kaloringumo gėrimus ir tokius produktus kaip „SodaStream“, kuriuos kuriant orientuojamasi į žmonių ir planetos gerovę“, – sakoma pareiškime.
Į sandorio sąlygas įtraukta „neatšaukiama galimybė parduoti tam tikrus (kitus) sulčių verslus Europoje“ iki 2022 metų pradžios, kol bus laukiama reguliuotojų patvirtinimo.
„PepsiCo“ įsigijo „SodaStream“ 2018 metais už 3,2 mlrd. JAV dolerių ir planuoja didesnes investicijas į sveiko maisto ir gėrimų pasiūlą.
Bendrovė įsigijo vaisių sulčių liniją „Tropicana“ 1998 metais, o kokteilių gamintoją „Naked“ – 2007-aisiais.
„Pepsi“ sulčių pardavimai siekė apie 3 mlrd. JAV dolerių, tačiau pelno marža nebuvo tokia stipri kaip kitų produktų.
Liepos mėnesį JAV įsikūrusi grupė pagerino savo prognozę 2021 metams ir dabar tikisi, kad jos pagrindiniai pardavimai padidės 6 procentais.
Tuo tarpu „naujoji bendra įmonė su PAI leis realizuoti didelę išankstinę vertę, tuo pačiu sutelkiant dėmesį ir išteklius, reikalingus skatinti papildomą ilgalaikį šių mylimų prekių ženklų augimą“,– sakoma „PepsiCo“ valdybos pirmininko ir generalinio direktoriaus Ramono Laguarta’os pranešime.
PAI vadovaujantis partneris Fredericas Steveninas pridūrė: „Manome, kad investuojant į produktų naujoves, plečiantis į gretimas kategorijas ir didinant firminių sulčių gėrimų bei kitų atšaldytų produktų portfelį, galima pasiekti didelį augimo potencialą.“
„Mes taip pat džiaugiamės, kad „PepsiCo“ ir toliau liks mūsų partnere bendroje įmonėje“, – pridūrė jis.
Nuo 2000-ųjų pradžios PAI taip pat padidino savo dalį jogurto „Yoplait“ prekių ženkle iki 50 procentų.