„PepsiCo“ trečiojo ketvirčio pajamos augo 12 proc., pelnas sumenko

Viena pirmaujančių pasaulyje nealkoholinių gėrimų gamintojų – JAV „PepsiCo“ paskelbė pardavimų pajamas trečiąjį finansinių metų ketvirtį padidinusi 11,6 proc., tačiau pelną kiek sumažinusi.
„Pepsi“ buteliai
„Pepsi“ buteliai / „Scanpix“/AP nuotr.
Temos: 2 Pelnas Pajamos

„PepsiCo“ grynasis pelnas per 12-os savaičių laikotarpį, pasibaigusį rugsėjo 4-ąją, siekė 2,22 mlrd. JAV dolerių, arba 1,6 dolerio akcijai, palyginti 2,29 mlrd. dolerių, arba 1,65 dolerio akcijai, metais anksčiau. Pelnas akcijai, atmetus vienkartinius veiksnius, siekė 1,79 dolerio.

Įplaukos išaugo nuo 18,09 mlrd. iki 20,19 mlrd. dolerių.

Agentūros „FactSet“ kalbinti analitikai prognozavo vidutiniškai 19,39 mlrd. dolerių įplaukas, 1,73 dolerio akcijai suderintą pelną.

Gėrimų pardavimų Šiaurės Amerikoje pajamos augo 7,5 proc. iki 6,402 mlrd. dolerių, o lengvų užkandžių – 5,8 proc. iki 4,653 mlrd. dolerių. Įplaukos Lotynų Amerikoje padidėjo 27 proc. iki 2,1 mlrd. dolerių, Europoje – 8,7 proc. iki 3,61 mlrd. dolerių, Pietų Azijos, Artimųjų Rytų ir Šiaurės Afrikos rinkoje – 33 proc. iki 1,67 mlrd. dolerių, Kinijoje, Ramiojo vandenyno regione, Australijoje ir Naujoje Zelandijoje – 27 proc. iki 1,14 mlrd. dolerių.

„PepsiCo“ padidino įplaukų organinio augimo per visus šiuos metus prognozę nuo 6 proc. iki 8 proc., tačiau suderinto pelno akcijai augimo prognozės nepakeitė – 11 procentų.

Bendrovės rinkos kapitalizacija nuo šių metų pradžios paaugo 1,3 proc. iki 208,63 mlrd. dolerių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų