Visuomeninio transliuotojo tyrimo medžiaga rodo, kad mokesčių mokėtojų lėšos naudojamos ir asmeninei politikų savireklamai.
Beveik trečdalis minėtos sumos teko keturioms viešųjų ryšių ir žiniasklaidos planavimo agentūroms „VIP Viešosios informacijos partneriai“, „Idea prima“, „Carat“ ir „Via media“ bei vienai žiniasklaidos priemonei – „All Media Lithuania“, žinomai kaip „TV3“.
Per pirmąjį šių metų pusmetį viešųjų ryšių specialistams valstybė išleido apie 13,7 mln. eurų, arba daugiau, nei per visus 2017-uosius. Daugiausia naudojamos Europos Sąjungos lėšos.
Viešųjų pirkimų tarnyba pastebi, kad viešinimo projektų laikas sutampa su rinkiminiu laikotarpiu.
„Nors instrumentas skirtas visai kitiems tikslams, pavyzdžiui, Europos Sąjungos paramos sklaidai. Dažnai politikai tuo naudojasi ir tai pritaiko savo populiarumui didinti arba savo darbams apdainuoti, kad sektųsi kituose rinkimuose“, – portalui lrt.lt teigė tarnybos vadovė Diana Vilytė.