Per tris savaites sukūrė inovatyvią 3D turų platformą

Viena iš COVID-19 pandemijos labiausiai paveiktų rinkų – renginių organizavimas. Tačiau karantino apribojimai paskatina šio sektoriaus specialistus naujai pažvelgti į pažįstamą rinką ir diegti naujoves. Būtent taip karantino pauzė leido renginių organizavimo srityje dirbančiam Mindaugui Krasauskui su bendraminčiais vos per 3 savaites sukurti inovatyvią platformą „Lro.lt“, kurioje naujausios technologijos – papildytoji realybė ir 3D modeliavimas – leidžia apžiūrėti net 60 renginių vietų visoje Lietuvoje.
Mindaugas Krasauskas
Mindaugas Krasauskas / Organizatorių nuotr.

Planuojama, kad ateityje M. Krasausko komanda į virtualią realybę perkels ne tik renginių vietas, bet ir, pagal poreikį, muziejų ekspozicijas, teigiama pranešime žiniasklaidai. Be to, naujoji platforma jau sulaukė dėmesio ir iš užsienio.

Ne tik realistiškas vaizdas, bet ir tikslūs matavimai

Parodos, koncertai, konferencijos ir kiti renginiai uždarose patalpose, kur susirenka per 100 žmonių, net pasibaigus COVID-19 pandemijai, gali atrodyti kitaip.

Renginių organizatoriams tikriausiai reikės laikytis rekomendacijų, susijusių su socialine distancija ir pagal tai planuoti renginio dydį ir dalyvių skaičių. Būtent galvodama apie tokią rinkos ateitį, M. Krasausko komanda ypatingą dėmesį skyrė tiksliems renginių vietų matavimams naujoje platformoje.

„Duomenys apie tai, koks konkrečios salės plotis ir ilgis, kiek vietų joje yra, ir panašios detalės, anksčiau buvo svarbios pirmiausia techninį renginio aptarnavimą teikiančioms įmonėms. Panašu, dabar šie duomenys vaidins kertinį vaidmenį renkantis renginių vietas, planuojant renginio biudžetą ir t. t. Todėl kurdami platformą rūpinomės ne tik 3D vaizdų realistiškumu ir tikslumu, bet ir tuo, kad užėjus į dominantį objektą galėtum iškart susipažinti su tiksliais jo matavimais. Džiaugiamės, kad renginių vietų savininkai mūsų iniciatyvą palaiko“, –pasakoja M. Krasauskas.

Jau užsiregistravo 250 dirbančiųjų renginių organizavimo srityje

Pradinę bazę 3D turams po renginių vietas M. Krasauskas jau turėjo – 3D vaizdai buvo naudojami renginių aptarnavimo įmonės, kurioje jis dirba, reikmėms. Juos reikėjo tik papildyti ir gauti renginių vietų sutikimus viešinti duomenis. Iki platformos atsiradimo, Lietuvoje renginių organizatoriai neturėjo panašaus skaitmeninio įrankio, sujungiančio tiek daug duomenų vienoje vietoje.

„Mintį sukurti tokią platformą turėjome jau seniai, tačiau su įprastais darbų tempais šiems planams įgyvendinti būtų prireikę kelerių metų. COVID-19 padiktuota nauja realybė paskatino imtis idėjos nedelsiant ir tai pasiteisino – platformoje per kelias savaites jau užsiregistravo 250 renginių sektoriuje dirbančių asmenų, kurie optimistiškai priėmė naujoves“, – pasakoja pašnekovas.

M. Krasauskas neatmeta galimybės, kad ateityje platformos vystymas taps pagrindine jo veikla. „Susipažinti su renginių vietomis galima visiškai nemokamai, įspūdžių tikslumui galima naudoti ir virtualios realybės akinius. Renginių organizatoriams taip pat siūlome kitų papildomų funkcijų, padedančių planuoti ir kokybiškai įgyvendinti įvairaus dydžio renginius. Kitą savaitę pristatysime dar vieną platformos funkciją, palengvinančią renginių organizatorių darbą“, – pasakoja M. Krasauskas.

Ateityje virtualios bus ne tik parodos, bet ir biurai

Revoliucingi pokyčiai renginių organizavimo srityje brendo dar iki pasaulinės COVID-19 pandemijos. Labai gali būti, kad virtualioje erdvėje netrukus leisime ne tik laisvalaikį, bet ir dirbsime. Jau dabar yra startuolių, kuriančių virtualius biurus, kuriuose turėdamas visą reikiamą įrangą gali matyti šalia dirbančius kolegas“, – pasakoja M. Krasauskas ir priduria, kad būtent todėl ateityje šioje platformoje bus galima rasti ne tik renginių vietas, bet ir įdomiausius viešus objektus.

Platforma sulaukė dėmesio ir iš užsienio konferencijų organizatorių. „Panašu, kad ir kitose Europos šalyse egzistuoja tokios platformos poreikis, todėl savo plėtros planus siejame ne tik su Lietuvos rinka“, – sako M. Krasauskas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų