Pernai „Modus Group“ pajamos siekė 458 mln. eurų, investicijos augo iki 82 mln. eurų

Tarptautinės įmonių grupės „Modus Group“, veikiančios atsinaujinančios energetikos, mobilumo paslaugų, automobilių prekybos ir investicijų valdymo srityse, konsoliduotos audituotos veiklos pardavimų pajamos 2021 m. siekė beveik 458 mln. eurų ir išliko panašiame lygyje kaip 2020 m. (469 mln. eurų). Grupės investicijos į įvairias veiklos sritis Lietuvoje ir užsienio rinkose lyginant su 2020 m. augo 28 proc. ir sudarė 82 mln. eurų. Didžioji dalis investicijų buvo nukreiptos į atsinaujinančios energetikos ir mobilumo projektų vystymą, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Naujasis „Modus Group“ biuras
Naujasis „Modus Group“ biuras / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„2021-aisiais metais netrūko iššūkių: besitęsianti pandemija ir karantino apribojimai, kylančios kuro ir elektros kainos bei infliacija, sutrikusios tarptautinės automobilių tiekimo grandinės ir sumažėjusi jų pasiūla. Tai skatino mūsų verslus ieškoti būdų, kaip prisitaikyti ir augti nepalankiomis sąlygomis, atrasti naujų veiklos nišų. Nepaisant sudėtingos ekonominės aplinkos, grupei pavyko išlaikyti pajamų lygį ir investuoti į plėtrą – įgyvendinti naujus projektus, įskaitant tuos, kurie buvo pristabdyti dėl pandemijos, taip pat imtis naujų veiklos krypčių“, – sako Ainė Martinkėnaitė-Martyniuk, „Modus Group“ valdybos pirmininkė.

Didžiausias pajamų augimas 2021 m. fiksuotas „Modus Group“ mobilumo versluose. Lyginant su 2020 m. šios srities pajamos išaugo 60 proc. ir pasiekė beveik 90 mln. eurų. Dalijimosi automobiliais segmento įmonių („CityBee“ ir „MyBee“) pajamos didėjo 17 proc. ir siekė daugiau kaip 22,5 mln. eurų. Tai lėmė po karantino ribojimų sušvelninimo išaugęs mobilumo paslaugų poreikis, dėl kurio buvo išplėstas „CityBee“ automobilių parkas trijose Baltijos šalyse, taip pat pristatyta nauja automobilių prenumeratos paslauga „MyBee“.

Stabilų pajamų lygį pernai išlaikė grupės atsinaujinančios energetikos verslas – „Green Genius“ pajamos per metus beveik nepakito ir siekė 33 mln. eurų. Įmonė aktyviausiai veiklą vykdė strateginėje Lenkijos rinkoje, kurioje 2021 m. įgyvendino stambius saulės energetikos projektus, pradėjo vystyti biodujų jėgaines, be to, sėkmingai pardavė anksčiau valdytą saulės elektrinių portfelį. „Green Genius“ taip pat žengė žingsnius didesnio veiklos diversifikavimo kryptimi, pradėdama vystyti pirmuosius savo vandenilio ir vėjo energetikos projektus.

„Modus Group“ automobilių prekybos verslo segmento pajamos 2021 m. siekė beveik 333 mln. eurų ir buvo 12 proc. mažesnės nei 2020 m. Tai lėmė po pirmosios pandemijos bangos tebesitęsiantis pasaulinis automobilių pasiūlos trūkumas ir ilgesni jų gamybos terminai. Nepaisant to, ilgametis įdirbis šioje srityje tapo pagrindu naujoms partnerystėms, kurios turės teigiamos įtakos ateities rezultatams – buvo pasirašytos prekės ženklų „Aston Martin“ ir „Ducati“ atstovavimo Lietuvoje sutartys.

Grupės pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą bei amortizaciją (EBITDA) 2021 m. sudarė daugiau kaip 42,8 mln. eurų: 17 mln. eurų uždirbo automobilių prekybos bendrovės, 15,2 mln. eurų – „Green Genius“, 9,3 mln. eurų – mobilumo paslaugų verslai.

Bendros „Modus Group“ investicijos 2021 m. siekė beveik 82 mln. eurų, didžioji dalis šių lėšų buvo skirtos atsinaujinančios energetikos ir mobilumo verslų vystymui. Daugiausia pernai investuota į saulės ir biodujų jėgainių parkų plėtrą – beveik 55 mln. eurų. Keturis kartus daugiau investicijų 2021 m. (lyginant su ankstesniais metais) sulaukė mobilumo verslai – jos siekė beveik 26 mln. eurų ir buvo nukreiptos į „CityBee“ parko plėtrą ir automobilių prenumeratos paslaugos „MyBee“ veiklos startą.

Atsinaujinanti energetika ir mobilumo verslai ir toliau išliks pagrindine „Modus Group“ investicijų kryptimi: „Atsinaujinančios energetikos svarba pastaraisiais metais augo visame pasaulyje dėl stiprėjančios kovos su klimato kaita. Tačiau Rusijos agresija Ukrainoje priminė, kad ši sritis yra reikšminga ne tik tvarumo, bet ir energetinės nepriklausomybės dedamoji. Tai mūsų investicijoms suteikia naują prasmę ir postūmį“, – teigia A.Martinkėnaitė-Martyniuk.

Tuo tarpu skirti dėmesį tolimesnei mobilumo paslaugų plėtrai, anot jos, skatina stebimi žmonių elgsenos pokyčiai, kai vis daugiau miesto gyventojų renkasi iš dalies ar net visai atsisakyti nuosavo automobilio ir ieško lankstesnių, efektyvesnių alternatyvų. Augančios automobilių kainos ir jų išlaikymo kaštai šią tendenciją gali dar labiau sustiprinti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis