Pernai „Revolut“ bendrasis pelnas patrigubėjo, pajamos augo 57 proc.

Pasaulinė finansų platforma „Revolut“ šiandien paskelbė 2020 metų audituotas finansines ataskaitas. Įmonės finansiniai rodikliai praėjusiais metais gerėjo dėl spartaus klientų skaičiaus augimo, aktyvesnio naudojimosi „Revolut“ paslaugomis ir paslaugų plėtros bei griežtos išlaidų kontrolės, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Revolut
Revolut / „Revolut“ nuotr.
Temos: 1 Revolut

Nepaisant sprendimo pandemijos metu atsisakyti rinkodaros išlaidų, „Revolut“ klientų skaičius toliau sparčiai augo ir metų pabaigoje siekė 14,5 mln. privačių ir 500 tūkst. verslo klientų. Klientų skaičiaus augimas, kurį lėmė didesnė finansinių technologijų įmonės paslaugų įvairovė ir bendrai pasaulyje pandemijos metu padidėjęs apetitas skaitmeniniam finansų valdymui, padėjo pajamas padidinti 57 proc. iki 261 mln. GBP (166 mln. GBP 2019 m.). Nors kovo mėnesį paskelbta pandemija sumažino mokėjimų apimtį, pajamas su kaupu kompensavo mokamų planų, investavimo ir paslaugų verslui augimas. Įmonės pajamos 2020 m. antrąjį pusmetį buvo 41 proc. didesnės nei pirmąjį.

Bendrovė toliau siekė pelningumo, o investicijos į naujų paslaugų pristatymą padėjo paspartinti kasdienį klientų naudojimąsi „Revolut“. Bendrasis pelnas praėjusiais metais padidėjo 215 proc. iki 123 mln. GBP (39 mln. GBP 2019 m.). Bendrojo pelno marža augo 24 procentiniais punktais iki 49 proc. (25 proc. 2019 m.). Abu rodikliai gerėjo kas ketvirtį: bendrasis pelnas didėjo nuo 16 mln. GBP pirmąjį ketvirtį iki 51 mln. GBP ketvirtąjį ketvirtį, o bendrojo pelno marža padidėjo nuo 29 proc. pirmąjį ketvirtį iki 61 proc. ketvirtąjį ketvirtį, o tai leido įmonei dirbti pelningai 2020 m. lapkričio ir gruodžio mėn.

Pajamų augimas ir didėjanti pelno marža kas ketvirtį mažino įmonės veiklos nuostolius, kurie lyginant pirmąjį su paskutiniu metų ketvirčiu sumažėjo 90 proc., nuo 55 mln. GBP 2020 m. pirmąjį ketvirtį iki 6 mln. GBP ketvirtąjį ketvirtį, o tai atspindi pagrindinės įmonės veiklos stiprėjimą. Metinis patikslintas veiklos nuostolis padidėjo iki 122 mln. GBP (98 mln. GBP 2019 m.). Nors įmonė apribojo tam tikras išlaidų sritis, administracinės išlaidos padidėjo iki 266 mln. GBP (125 mln. GBP 2019 m.), išlaidų augimui daugiausia įtakos turėjo įmonės plėtra, įskaitant rizikos, atitikties ir kontrolės funkcijų stiprinimą. Bendras metinis nuostolis sudarė 168 mln. GBP (2019 m. 107 mln. GBP) jį daugiausia sąlygojo įmonės plėtra.

Mokamus „Metal“ ir „Premium“ planus turinčių vartotojų skaičius išaugo 51 proc., aplenkdamas bendrą klientų augimą. Naujų klientų, besirenkančių mokamus planus, dalis išaugo nuo 11 iki 14 proc. Didėjant klientų ratui ir kasdieniniam naudojimui, klientų lėšų likutis metų pabaigoje padidėjo 96 proc. iki 4,6 mlrd. GBP (2,4 mlrd. GBP 2019 m.), o vidutinė sąskaitoje laikomų lėšų suma padidėjo daugiau nei 30 proc.

„Revolut“ verslo klientų skaičius per metus padidėjo 127 proc. iki 500 tūkst., „Revolut Business“ pristatė naują vartotojo sąsają bei devynis naujus produktus, įskaitant įmokų surinkimo įrankį, leidžiantį įmonėms priimti internetinius mokėjimus kortelėmis tiesiogiai į savo sąskaitas, debeto korteles, momentinius mokėjimus Europoje, tarptautinius pervedimus, tiesioginio debeto paslaugą, metalines korteles, nuolaidų sistemą partnerių paslaugoms ir jų integraciją. 2021 m. pradžioje „Revolut“ paslaugas verslui pradėjo siūlyti ir JAV.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Elektroninė prekyba
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Elektroninė prekyba

„Dėl pandemijos vis daugiau žmonių renkantis savo kasdienius finansus tvarkyti skaitmeniniu būdu, mes ir toliau diegėme naujoves klientams, kad palengvintume jų finansinį gyvenimą ir paskatintume dažniau naudotis „Revolut“. Per praėjusius metus pristatėme 24 naujas paslaugas privatiems ir verslo klientams, išplėtėme savo veiklą JAV, Japonijoje ir Australijoje, pradėjome teikti bankininkystės paslaugas Lietuvoje. Per tą patį laikotarpį gerokai pagerinome įmonės pelningumo rodiklius. 2021 m. pradėjome dar tvirčiau ir produktyviau, tad toliau išlaikysime greito augimo trajektoriją“, – sako „Revolut“ įkūrėjas ir generalinis direktorius Nikas Storonsky.

Įmonė Lietuvoje skaičiavo pelną

„Revolut“ grupės įmonėms Lietuvoje praėję metai buvo rekordiniai. Dėl „Brexit“ įtakos el. mokėjimų įstaigos licenciją turinti „Revolut Payments“ metų pabaigoje tapo pagrindine „Revolut“ grupės įmone Europos Sąjungoje, aptarnaujančia beveik 10 mln. klientų.

„Revolut Payments“ grynosios veiklos pajamos siekė 11 mln. eurų (29 tūkst. eurų 2019 m.), didžiąją jų dalį sudarė pajamos už paslaugas ir komisiniai. Įmonės veiklos sąnaudos buvo 5,27 mln. eurų (319 tūkst. 2019 m.), iš jų – 824 tūkst. eurų sudarė išlaidos personalui. Įmonė dirbo pelningai – grynasis pelnas siekė 4,68 mln. eurų (290 tūkst. eurų nuostolis 2019 m.). „Revolut Payments“ klientai metų pabaigoje el. pinigų sąskaitose laikė beveik 2,74 mlrd. eurų (5,67 mln. eurų 2019 m.).

Praėjusių metų gegužę Lietuvoje taip pat pradėjo veikti specializuoto banko licenciją turintis „Revolut Bank“, pasiūlęs klientams apdraustas indėlių iki pareikalavimo sąskaitas. Bankas praėjusių metų liepą ribotam klientų ratui pasiūlė ir kreditavimo paslaugas – vartojimo paskolas ir kredito korteles. Platesniam klientų ratui šios paslaugos tapo prieinamos tik praėjusių metų gruodį, metų pabaigoje banko vartojimo paskolų ir kredito kortelių portfelis sudarė 1,54 mln. eurų. Banko grynosios pajamos siekė 331 tūkst. eurų, veiklos sąnaudos – 2,3 mln. eurų, kurių didžiąją dalį sudarė sąnaudos augančiam banko darbuotojų Lietuvoje skaičiui. Bankas pelno, kaip ir tikėtasi, dar neuždirbo, nuostoliai siekė 1,7 mln. eurų. Metų pabaigoje bankas turėjo 111 tūkst. klientų Lietuvoje ir Lenkijoje, kurie banko indėlių sąskaitose laikė 55,53 mln. eurų.

Įvykiai po metų pabaigos

„Džiaugiamės gerais „Revolut“ grupės 2021 m. pirmojo ketvirčio rezultatais ir didžiuojamės mūsų komandų pastangomis siekiant jų. Grupės pajamos padidėjo daugiau nei 130 proc., palyginti su 2020 m. I ketv., augimą stebime kiekvienoje verslo šakoje, nors turto ir prekybos sritis pasižymėjo ypač gerais rezultatais. Bendrasis pelnas, palyginti su 2020 m. pirmuoju ketvirčiu, išaugo daugiau nei 300 proc., o bendrojo pelno marža reikšmingai didėjo dėl mūsų paslaugų ir produktų derinimo bei aktyvios sąnaudų kontrolės. Patikslinta veiklos ir grynųjų pajamų marža buvo didesnė nei 30 proc. Mes ir toliau auginome savo mažmeninių klientų bazę ir baigėme ketvirtį turėdami 15,5 mln. privačių klientų“, – komentuodamas 2021 m. pirmojo ketvirčio veiklą sakė „Revolut“ grupės finansų direktorius Mikko Salovaara. [2021 m. pirmojo ketvirčio duomenys neaudituoti].

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų