„Pfizer“ JAV vyriausybei parduos savo sukurto vaisto nuo COVID-19 už 5,3 mlrd. JAV dolerių

„Pfizer“ ketvirtadienį pranešė pasiekusi susitarimą parduoti JAV vyriausybei 10 mln. vaisto nuo COVID-19 „Paxlovid“ kursų už 5,3 mlrd. JAV dolerių, nors dar turi sulaukti vaisto patvirtinimo iš reguliuotojų.
„Pfizer“
„Pfizer“ / 123RF.com nuotr.
Temos: 2 Verslas Pfizer

Farmacijos milžinė antradienį paprašė JAV Maisto ir vaistų administracijos suteikti leidimą ekstremaliomis sąlygomis naudoti antivirusines tabletes „Paxlovid“, kurios, kaip įrodyta, beveik 90 proc. sumažina hospitalizavimo arba mirties tikimybę tarp naujai užsikrėtusių didelės rizikos pacientų, pradėtų gydyti per tris dienas nuo simptomų atsiradimo.

„Pfizer“ pradės teikti vaistą JAV vyriausybei kiek vėliau šiais metais ir tieks iki 2022 metų pabaigos, sakoma pranešime.

Prieš kelias savaites JAV farmacijos bendrovė „Merck“ taip pat kreipėsi į FDA, prašydama uždegti žalią šviesą jos antivirusiniams vaistams nuo koronaviruso.

JAV vyriausybė birželį paskelbė investuosianti 3 mlrd. JAV dolerių Amerikos gelbėjimo plano lėšų, kad paspartintų antivirusinių vaistų atradimą, kūrimą ir gamybą.

JAV vyriausybė taip pat įsigis 3,1 mln. „Merck“ vaisto „Molnupiravir“ kursų.

„Pfizer“ taip pat sudarė išankstines pirkimo sutartis su keliomis kitomis šalimis ir užmezgė dvišalius ryšius su maždaug 100 šalių visame pasaulyje, pažadėdama siekti užtikrinti „vienodą prieigą“ prie gydymo už prieinamą kainą.

„Paxlovid“ yra naujos molekulės – PF-07321332 – ir ŽIV antivirusinio vaisto ritonaviro derinys. Abi medžiagos priklauso antivirusinių vaistų, vadinamų „proteazės inhibitoriais“, blokuojančių virusų replikacijai svarbių fermentų veikimą, vaistų klasei.

Susirgę asmenys turės išgerti po vieną tabletę kas 12 valandų penkias dienas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų