„Pfizer“ pelnas 2021-aisiais išaugo daugiau nei dvigubai iki 22 mlrd. JAV dolerių

„Pfizer“ antradienį pranešė, kad 2022 metais iš vakcinų nuo COVID-19 pardavimų tikisi gauti 32 mlrd. JAV dolerių pajamų, o įmonės metinis pelnas pernai išaugo daugiau nei dvigubai iki 22 mlrd. JAV dolerių.
„Pfizer“
„Pfizer“ / 123RF.com nuotr.
Temos: 2 Verslas Pfizer

Farmacijos milžinės, kuri kartu su Vokietijos biotechnologijų įmone „BioNTech“ pirmoji gavo vakcinos nuo koronaviruso patvirtinimą, metinės pajamos beveik padvigubėjo iki 81,3 mlrd. JAV dolerių, iš kurių 36,8 mlrd. JAV dolerių buvo gauti iš vakcinos nuo COVID-19 pardavimų.

„Pfizer“ taip pat tikisi, kad 2022 metais jos vaisto nuo COVID-19 „Paxlovid“ pardavimai sieks 22 mlrd. JAV dolerių.

Naujausi rezultatai rodo, kokią įtaką pandemija turi „Pfizer“ rezultatams, kuri prieš metus prognozavo vos 15 mlrd. pajamas iš vakcinos nuo koronaviruso pardavimų.

„Pfizer“ mokslininkai „toliau stebi COVID-19 virusą ir mano, kad mažai tikėtina, jog artimiausioje ateityje jis bus visiškai išnaikintas“, – sakoma generalinio direktoriaus Alberto Bourla pranešime.

„Vis dėlto dabar turime įrankius – vakcinų ir gydymo būdus – kurie, mūsų manymu, padės mums ne tik geriau valdyti pandemiją, bet ir šalims pereiti į endeminę fazę“, – pridūrė jis.

„Kitaip tariant, manome, kad šios priemonės padės mums grįžti į normalų gyvenimą ir leisti laiką su šeima ir draugais, keliauti, lankytis patalpose pietauti ir koncertuose bei mėgautis daugybe kitų užsiėmimų, tuo pačiu sumažinant riziką apkrauti ligonines ir sveikatos priežiūros sistemas visame pasaulyje“, – kalbėjo A.Bourla.

Nors „Pfizer“ pelnas vienai akcijai viršijo analitikų lūkesčius, pajamos lūkesčių neatitiko.

Prieš prasidedant prekybos sesijai bendrovės akcijos atpigo 4,1 proc. iki 51,02 JAV dolerio už akciją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis