Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„PHH Group“ vadovo pareigose Dainių Liulį keičia Xavier Carlier

Baltijos šalyse pirmaujančios e. prekybos kompanijos „PHH Group“, valdančios prekės ženklus „Pigu.lt“, „220.lv“, „Kaup24.ee“, „Hansapost.ee“ ir „HobbyHall.fi“, ilgametis vadovas Dainius Liulys, bendru sutarimu su grupės valdyba ir akcininkais, nusprendė perduoti generalinio direktoriaus pareigas. Nuo šiol jas laikinai eis Xavier Carlier, kuris anksčiau dirbo grupės transformacijos vadovu. Neseniai „PHH Group“ apibrėžė savo ateinančių metų augimo strategiją, kurios įgyvendinimui akcininkai skyrė įspūdingą papildomą finansavimą, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Xavier Carlier
Xavier Carlier / Asmeninio archyvo nuotr.
Temos: 1 Verslas

„Su šia kompanija esu beveik 15 metų. Tai – mano kūdikis, viso gyvenimo darbas ir nepaprastai įdomi kelionė. Nuo kuklaus starto iki šių dienų „Pigu“ grupė patyrė įspūdingą augimą ir milžinišką sėkmę. Svarbiausias pastarųjų dvejų metų įvykis – „Pigu“ ir „Hobby Hall Group“ sujungimas į naujai suformuotą „PHH Group“, akcininkų bazės stiprinimas kartu su „MidEuropa“, kuri įrodė esanti puiki partnerė. Didžiuojuosi mūsų bendrais pasiekimais ir šimtais tūkstančių aktyvių klientų, kuriuos turime garbės aptarnauti. Taip pat – tūkstančių e. prekybos platformoje dirbančių pardavėjų ir tiekėjų, kuriuos laikome savo e. kelionės partneriais, palaikymu“, – sako Dainius Liulys.

Anot jo, ši kelionė toli gražu nesibaigė. „Su valdyba ir akcininkais sutarėme skirti kelias dešimtis milijonų eurų mūsų ambicingam inovacijų ir augimo planui įgyvendinti. Suformavome stiprią stebėtojų tarybą, sustiprinome akcininkų bazę ir „PHH Group“ komandą, o artimiausiu metu laukia ir daugiau naujienų. Manau, kad naujosios strategijos įgyvendinimo pradžia – tinkamas metas man šiek tiek atsitraukti. Ir toliau aktyviai dalyvausiu grupės veikloje kaip valdybos ir generalinio direktoriaus patarėjas bei grupės akcininkas. Esu tikras, kad geriausia dar laukia ateityje – tiek Baltijos šalių pirkėjams, tiek mūsų partneriams ir tiekėjams, tiek beveik 1000 „PHH Group“ kolegų. Visiems grupė pasiūlys reikšmingų naujienų artimiausiu metu“, – teigia D.Liulys.

Anot Daniel Ropers, „PHH Group“ valdybos pirmininko, „PHH Group“ yra neabejotinai geriausiai pasirengusi į naują lygį pakelti Baltijos šalių vartotojų apsipirkimo internetu patirtį.

„Milžiniškas asortimentas, greičiausias ir patikimiausias Baltijos šalyse prekių pristatymas ir atsiėmimas, greitos ir saugios mokėjimo galimybės, didelė lojalių klientų bazė – įrodėme, kad esame visa galva aukščiau savo konkurentų e. prekyboje. „PHH Group“ stebėtojų tarybos ir akcininkų vardu dėkoju Dainiui už jo viziją, verslumą, energiją ir ryžtą bei 15 metų trukusį vadovavimą. Džiaugiuosi, kad tai nėra „atsisveikinimas“, o tik naujos pareigos, kuriose Dainiaus sukauptos žinios ir įžvalgos bus ir toliau pasiekiamos“, – sako D.Ropers.

Jo teigimu, pradedamas nuolatinio Dainiaus įpėdinio paieškos ir atrankos procesas. „PHH Group“ vadovų komandai, kuri dalyvavo strategijos kūrimo procese ir yra sukaupusi didelę e. prekybos patirtį, sutelks dėmesį į naujos strategijos įgyvendinimą, vadovaus patyręs Xavier Carlier, kuris eis laikinojo generalinio direktoriaus pareigas. „Tikiuosi ir toliau glaudžiai bendradarbiauti su visa komanda, kartu kuriant Baltijos šalių e. prekybos ateitį“, – teigia D.Ropers.

„Man didelė garbė imtis vadovavimo patyrusiai ir kompetentingai „PHH Group“ komandai dabar, kai pradedame įgyvendinti naują augimo strategiją. Šiandien turime ne tik begalę įdomių galimybių kurti vertę pirkėjams, e. prekybos platformos pardavėjams ir tiekėjams, bet ir tvirtą finansinį pagrindą. Todėl neabejoju, kad mūsų laukia sėkmingas, turiningas ir įdomus laikotarpis“, – sako Xavier Carlier.

Didžiausia Baltijos šalyse e. prekybos bendrovė „PHH Group“ buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuves ir prekybos platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomose e. prekybos platformose prekiauja daugiau nei 4000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 2 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų