„Philip Morris“ antrojo ketvirčio pelnas augo 11 proc., pajamos nepateisino lūkesčių

Tarptautinė tabako pramonės milžinė „Philip Morris International“ (PMI) grynąjį pelną antrąjį metų ketvirtį išaugino 11,3 proc., tačiau pajamos augo kukliau nei tikėjosi ekspertai – 14,2 procento.
„Philip Morris International“
„Philip Morris International“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Pasak bendrovės pranešimo, grynasis pelnas balandžio-birželio mėnesiais augo iki 2,17 mlrd. JAV dolerių nuo 1,95 mlrd. dolerių per tą patį laikotarpį pernai, pelnas akcijai padidėjo nuo 1,25 iki 1,39 dolerio. Neskaitant vienkartinių veiksnių, pelnas akcijai išaugo 21,7 proc. iki 1,57 dolerio.

Įplaukos ūgtelėjo nuo 6,65 mlrd. iki 7,59 mlrd. dolerių.

„FactSet“ kalbinti analitikai prognozavo vidutiniškai 7,67 mlrd. dolerių įplaukas, 1,55 dolerio akcijai suderintą pelną.

PMI cigarečių pardavimai pasaulyje padidėjo 3,2 proc. iki 156,1 milijardo. „Iqos“ kaitinamojo tabako produktus pasirinkusių, įprastų cigarečių atsisakiusiųjų skaičius laikotarpio pabaigoje pasiekė 20,1 milijono.

Bendrovė paskelbė naują trejų metų trukmės 7 mlrd. dolerių vertės savo akcijų supirkimo programą, kurią planuoja pradėti įgyvendinti trečiąjį šių metų ketvirtį.

PMI rinkos kapitalizacija nuo šių metų pradžios išaugo 18,3 procento.

„Philip Morris“ – viena didžiausių pasaulyje tabako gaminių gamintoja pasaulyje. Jai priklauso šeši iš penkiolikos pasaulyje populiariausių cigarečių prekių ženklų, įskaitant „Marlboro“, „Chesterfield“, „Parliament“, „Bond Street“ ir L&M, taip pat „Iqos“. Jos produkcija prekiaujama mažiausiai 180-yje šalių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų