Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Philips“ grynasis pelnas trečiąjį šių metų ketvirtį išaugo beveik 9 kartus

Nyderlandų „Koninklijke Philips“ („Philips“), gaminančios plataus vartojimo prekes ir medicinos įrangą, grynasis pelnas trečiąjį šių metų ketvirtį išaugo beveik 9 kartus, nors pajamos sumenko 16,5 proc., viršydamos ekspertų prognozes.
„Philips“
„Philips“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Remiantis bendrovės pranešimu spaudai, jos grynasis pelnas liepos–rugsėjo mėnesiais siekė 2,98 mlrd. eurų, palyginti su 340 mln. eurų tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu. Tokį rodiklio augimą lėmė itin geri buitinių prietaisų padalinio rezultatai, pažymima pranešime.

Bendrovės pelnas neatskaičius palūkanų, mokesčių ir amortizacijos (EBITA) siekė 512 mln. eurų, palyginti su 684 mln. eurų metais anksčiau.

Ketvirčio pajamos sumažėjo nuo 4,98 mlrd. eurų iki 4,16 mlrd. eurų – eurų. Pačios bendrovės apklaustų ekspertų nuomonių konsensusas numatė 4,18 mlrd. eurų rodiklį.

Palyginamieji pardavimai sumenko 7,6 procento. Bendrovė pažymėjo, kad pajamų rodikliams įtakos turėjo pasaulinių tiekimo grandinių problemos, dėl kurių žymiai pailgėjo gamybos laikas.

Liepos–rugsėjo mėnesiais „Philips“ užsakymų apimtis išaugo 17 procentų.

Padalinio „Connected Care“, siūlančio nuotolinio pacientų stebėjimo sprendimus, pajamos sumažėjo 39,3 proc. iki 1,044 mlrd. eurų. Asmens sveikatos priežiūros segmente pajamos sumenko 0,5 proc.iki 803 mln. eurų. Diagnostikos ir gydymo verslo padalinys padidino pajamas 9,8 proc. iki 2,154 mlrd. eurų.

Pirmadienio prekybos metu „Philips“ akcijos nukrito 2,4 procento. Bendrovės kapitalizacija nuo metų pradžios sumažėjo 14,3 proc. ir dabar siekia apie 35,1 mlrd. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?