Bendrovė, kuri nusprendė pagrindinį dėmesį skirti sveikatos priežiūros produktams ir praėjusį mėnesį pardavė buitinių prietaisų verslą, teigė, kad grynasis pelnas per tris mėnesius iki kovo 31 dienos siekė 40 mln. eurų – 2,6 proc. daugiau nei prieš metus.
Pirmąjį ketvirtį „Philips“ pardavimai siekė 3,8 mlrd. eurų ir buvo 3,6 proc. didesni nei tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu.
„Apgailestaudami pranešame, kad nustatėme komponento, kuris naudojamas tam tikruose miego ir kvėpavimo priežiūros produktuose, kokybės problemą ir imamės visų atsargumo priemonių šiai problemai spręsti. Tam tikslui atidėjome 250 mln. eurų“, – pranešė „Philips“ generalinis direktorius Fransas van Houtenas.
„Philips“ teigė, kad kai kuriuose miego ir kvėpavimo takų priežiūros prietaisuose garsą slopinančios putos kelia „galimą riziką vartotojams“, kuri gali padidėti naudojant neleistinus valymo būdus, taip pat esant aukštai drėgmei ir temperatūrai.
Pasak gamintojos, ji pranešė reguliavimo institucijomis apie problemą, kuri daugiausia liečia pirmosios kartos „DreamStation“ produktus, ir „imasi tinkamų veiksmų šiai galimai rizikai sumažinti“.
Amsterdame įsikūrusi „Philips“ daugiau nei prieš 100 metų pradėjo veiklą kaip apšvietimo įrangos gamintoja, tačiau pastaraisiais metais joje įvyko didelių pokyčių ir bendrovė daugiausia dėmesio ėmė skirti nuotolinės sveikatos priežiūros produktams.
Kovo mėnesį „Philips“ paskelbė parduodanti savo buitinės technikos verslą Azijos investicinei įmonei „Hillhouse Capital“ už 3,7 mlrd. eurų.
Įmonė teigė, kad, nepaisydama išliekančio „neapibrėžtumo“, susijusio su COVID-19 pandemija, ji atnaujino 2021 metų pardavimų prognozę, atsižvelgdama į išaugusią sveikatos priežiūros produktų paklausą.