Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Picų ir kepsnių restoranai – pagrindiniai konkurentai kovojant dėl klientų

Vienas po kito atlikti nepriklausomi tyrimai parodė, kad „Čili Pizza“ pokyčius vis geriau vertina tiek klientai, tiek aptarnavimo kokybę tiriantys specialistai. Taip galima teigti vertinant „Shopper Quality Group“ slapto pirkėjo tyrimą ir rinkos tyrimų bendrovės „Nielsen“ vykdytą apklausą apie restoranų tinklų populiarumą. Šių tyrimų rezultatai paaiškina ir finansinių rezultatų gerėjimą – 2019 m. trijų ketvirčių „Čili Pizza“ rezultatai 23 proc. geresni už 2018 m.
Jonas Karosas
Jonas Karosas / Partnerio nuotr.

Metų pabaigoje „Shopper Quality Group“ atlikto slapto pirkėjimo tyrimo rezultatai rodo, kad geriausiai klientus Lietuvoje aptarnaujantys restoranų tinklai yra „Grill London“, „Čili Pizza“ ir „Talutti“. Tirti 6 restoranų tiklai. „Shopper Quality Group“ duomenimis, geriausiai pasirodė „Grill London“, surinkęs 94%, „Čili Pizza“ (89 proc.), „Talutti“ (88 proc.). „CanCan“ įvertintas 82 proc., „Fortas“ 78 proc. Mažiausią įvertinimą gavo „Charlie Pizza“ – 69 proc. „Shopper Quality Group“ bendroves tyrimams atsirenka patys.

Tyrimo metu vertintas pirmas kontaktas, užsakymo priėmimas ir vykdymas, papildomas siūlymas, darbuotojo išvaizda ir elgsena, maisto kokybės vertinimas, atsiskaitymas ir restorano aplinka.

Kita tyrimų bendrovė – „Nielsen“ taip pat metų pabaigoje atliko apklausą, susijusią su didžiausiais restoranų tinklais. Iš viso apklausta 1600 respondentų visoje Lietuvoje.

Apklausos rezultatai rodo, kad „Čili Pizza“ restoranai yra labiausiai lankomas restoranų tinklas – per pastaruosius 12 mėnesių čia lankėsi 45 proc. respondentų. „CanCan Pizza“, „Charlie pizza“ – po 32 proc., „Hesburger“ ir „McDonald‘s“ – po 31 proc. apklaustųjų.

Paklausti, kurie restoranų tinklai asocijuojasi su kokybe, daugiausiai žmonių paminėjo „Grill London“ (18 proc.), „Čili Pizza“ liko antroje vietoje (11 proc.). Už jų liko „CanCan Pizza“ ir „Charlie pizza“ (5 ir 6 proc.). Savo draugams lietuviai taip pat dažniau rekomenduotų „Grill London“ ir „Čili Pizza“, po jų rikiuojasi visi likusieji.

UAB „Čili Pica“ valdančio „Čili holdings“ vadovas Jonas Karosas teigė, kad geri tyrimų rezultatai sutampa ir su nuolat augančiais įmonės rodikliais. „Apie visų metų rezultatus kalbėti dar ankstoka, bet jau matome, kad jie bus geresni nei 2018. Trijų ketvirčių augimas sudaro 23 proc. Drąsūs pokyčiai, vykę visus metus, pasiteisino. Vadovų komandos stiprinimas, naujų produktų įvedimas ir meniu perkėlimas į gerokai aukštesnį kokybinį lygmenį vienareikšmiai turėjo įtakos tokiems rezultatams. 2020 metams taip pat esame paruošę naujienų“, – situaciją vertino J.Karosas.

UAB „Čili Pica“ yra „Čili holdings“ dalis ir Lietuvoje turi 43 „Čili Pizza“ ir „Soya“ restoranus, (30 nuosavą ir 13 pagal franšizę). Latvijoje šiuo metu yra 19 „Čili Pizza“ restoranas (10 nuosavų ir 9 pagal franšizę).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs