Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Piervyj Baltijskij kanal“ tebejaučia skandalingos laidos pasekmes

„Piervyj Baltijskij kanal“ (PBK) tebejaučia spalį parodytos skandalingos laidos pasekmes. Nors padėtis stabilizavosi, auditorijos dalis tebemažėja,o per spali perpus sumenkęs reklamos užsakovų skaičius taip pat nesikeičia, rašo „Verslo žinios“.
„Piervyj Baltijskij kanal“
„Piervyj Baltijskij kanal“ / BFL/15min.lt fotomontažas

„Nors auditorijos dalis ir mažėja, lapkričio vidutiniai dienos auditorijos pasiekimo rodikliai yra aukšti. Tai yra, nors vidutiniškai vieno žiūrovo su PBK kanalu praleidžiamo laiko trukmė sumažėjo, tačiau bendras žiūrovų, bent trumpam įsijungusių šį kanalą, skaičius išaugo“, – sakė „TNS LT“ Medijų departamento projektų vadovė Lina Petraitienė.

Pasak jos, anksčiau šį kanalą daugiau žiūrėjo rusakalbiai, dabar jį dažniau įsijungia ir lietuviai.

Rinkos tyrimų bendrovės „TNS LT“ duomenimis, nuo vasaros  „Piervyj Baltijskij kanal“ auditorijos dalis mažėja: rugpjūtį ji siekė 4,4 proc., rugsėjį -3,8 proc., spalį ir lapkritį – 2,8 procento.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos