Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pigių prekių tinklas PEPCO paskelbė pirmuosius planus Lietuvoje: atidarys 50 parduotuvių

Pigių apyvokos ir aprangos prekių tinklas PEPCO Lietuvoje turi ambicingų planų – žada čia atidaryti net 50 parduotuvių, 15min informavo vienas įmonės vadovų. Pirmoji parduotuvė duris atvers dar šių metų gruodį.
PEPCO parduotuvė
PEPCO parduotuvė / PEPCO nuotr.

Lenkų PEPCO yra vadinamas šeimos prekybos tinklu – parduoda drabužius moterims, vyrams, vaikams, taip pat makiažo priemones moterims, įvairias namų apyvokos prekes (patalynę, indus, tekstilę ir pan). Šis pigių prekių tinklas yra gerai pažįstamas ir lietuviams – artimiausia lenkų parduotuvė veikia Suvalkuose, kur tautiečiai masiškai traukia apsipirkti.

Ieško patalpų ir darbuotojų

Tačiau greitai kelią į PEPCO Suvalkuose lietuviai galės pamiršti, mat Lietuvoje lenkai ketina atidaryti net kelias dešimtis parduotuvių. Pirmoji parduotuvė duris Lietuvoje atvers jau po pusmečio.

Įmonę PEPCO Lietuvoje įsteigė šių metų kovą, nuo tada ieško šalyje patalpų ir darbuotojų. Vienas įmonės vadovų Marcinas Stanko 15min sakė, kad atsidarymas Lietuvoje yra natūralus žingsnis.

„PEPCO Čekijoje, Vengrijoje, Lenkijoje, Slovakijoje ir Rumunijoje valdo daugiau nei tūkstantį parduotuvių. Balandžio pradžioje mes atidarėme savo pirmąsias parduotuves Balkanuose – Kroatijoje. Lietuva yra natūralus mūsų pasirinkimas, toliau vystant prekės ženklą. Klientai Lietuvoje mūsų parduotuvę turės galimybę aplankyti jau šiais metais“, – portalui sakė M.Stanko.

Paprašytas patikslinti, kada konkrečiai galima laukti PEPCO atidarymo, jis paaiškino, kad pirmosios parduotuvės atsidarys šių metų gruodį.

„Mūsų parduotuvės daugiausia veiks tuose miestuose, kur gyvena daugiau nei 10 tūkst. žmonių“, – PEPCO atstovas tikslių pirmųjų adresų neatskleidė.

Mes esame įsitikinę, kad Lietuva taps mūsų vartais į Baltijos regioną, – tikino M.Stanko.

Tačiau akivaizdu, kad Lenkijos mažmenininkas mūsų šalyje turi ambicingų planų. M.Stanko tikinimu, per pirmuosius trejus veiklos Lietuvoje metus ketinama čia atidaryti apie 50 parduotuvių. Palyginimui, praėjusiais metais į rinką žengęs Vokietijos mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“ per metus atidarė 27 parduotuves, o tolesnių plėtros planų neatskleidžia, nors ir esama preliminarių prognozių, kad prekybos vietų skaičius išaugs kelis kartus.

PEPCO pirmaisiais veiklos metais plėsis kiek lėčiau.

„Šiuo metu visą dėmesį sutelkėme į pirmąsias 12 parduotuvių, kurias atidarysime per pirmuosius 12 veiklos mėnesių“, – sakė M.Stanko. Vadinasi, po vieną naują parduotuvę kas mėnesį.

PEPCO  nuotr./PEPCO parduotuvė
PEPCO nuotr./PEPCO parduotuvė

PEPCO šiuo metu veikia šešiose Europos valstybėse – Centrinėje ir Rytų Europoje bei Balkanuose.

„Mes matome labai geras perspektyvas Baltijos valstybėse, todėl ir nusprendėme žengti į Lietuvos rinką“, – 15min aiškino M.Stanko.

Kol kas nei Latvijoje, nei Estijoje PEPCO savo parduotuvių neturi.

„Lietuvos rinka mums yra labai įdomi, nes siūlo daug perspektyvų ir didelį potencialią stabiliai augančioje ekonomikoje. Mes esame įsitikinę, kad Lietuva taps mūsų vartais į Baltijos regioną“, – ambicingų planų neslėpė Lenkijos bendrovės atstovas.

Lenkijoje vystyti pradėtas PEPCO priklauso Pietų Afrikos investiciniam holdingui „Pepcor“, kuri yra „Steinhoff International Holdings Limited“ dalis.

„Patraukliausių kainų segmentas“

Lietuvos prekybos įmonių asociacijos direktorius Laurynas Vilimas PEPCO planus Lietuvoje atidaryti 50 parduotuvių pavadino ambicingais.

„Jeigu jis įgyvendins tokius ambicingus planus atidarydamas tiek parduotuvių, tai konkurencija tam segmente tikrai paaštrės“, – kalbėjo L.Vilimas.

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Laurynas Vilimas
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Laurynas Vilimas

Jis aiškino, kad PEPCO konkurenciją sudarys ne tik panašaus pobūdžio prekybos tinklams, bet ir didiesiems rinkos žaidėjams, tokiems kaip „Maxima“, „Rimi“ ir pan.

„Tikrai neturiu daug žinių apie tą Lenkijos prekybos tinklą, bet kiek teko pasidomėti, matau, kad jų segmentas yra patraukliausios kainos segmentas. Jie sudarys konkurenciją būtent tokiems pardavėjams, kurie tokiomis prekėmis prekiauja. Tokių prekių turi ir didieji prekybos tinklai, ir specializuoti drabužių, avalynės pardavėjai, buitinės namų apyvokos reikmenų pardavėjai“, – kalbėjo L.Vilimas.

Pasak jo, 50 parduotuvių turėsiantis PEPCO „su tokiu skaičiumi parduotuvių jau galėtų daryti pakankamai ženklų poveikį rinkai arba persiskirstant to segmento pirkėjus.“

Žinia apie PEPCO atėjimą viešoje erdvėje pasklido kitą dieną po to, kai apie pasitraukimą iš Lietuvos paskelbė keturias parduotuves čia valdantis suomių prekybos tinklas „Prisma“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai
Reklama
Namuose drėgna, kaupiasi kondensatas ant langų. Kaip apsaugoti savo namus nuo pelėsio?
Reklama
Advento kalendoriai – nuo paprastos tradicijos iki prabangos segmento
Reklama
Kaip išvengti peršalimo komplikacijos – sinusito