Anot Vartotojų teisių apsaugos tarnybos pranešimo, bendrovėms skirtos baudos po 72 eurus.
Vartotojai informavo, kad siekdami taikiai išspręsti ginčus, kai prekės bei paslaugos neatitiko užsakymų ar buvo netinkamos kokybės, kreipėsi į verslininkus su pretenzijomis, tačiau nė viena bendrovė neatsakė.
„Savo veikloje siekiame užtikrinti gerą kliento patirtį, iškilus klausimams – spręsti geranoriškai ir atitikti kliento lūkesčius. Aprašyta situacija buvo išspręsta geranoriškai, tačiau ji parodė proceso ir klientų aptarnavimo spragas. Po VVTAT sprendimo tobulinsime klientų aptarnavimo procesą, gerinant vartotojo patirtį ir mažinant klaidų skaičių“, – komentare teigia Raimonda Strazdauskaitė, „Pigu“ komunikacijos vadovė.
„Pigu“ baudžiama ne pirmą kartą – šiemet 4 tūkst. eurų bauda ji nubausta už klaidinančią reklamą apie trumpalaikes nuolaidas, pernai už nesaugios kosmetikos platinimą įmonei skirta 450 eurų bauda. 2016-aisiais už vartotojų klaidinimą „Pigu“ skirta 5,4 tūkst. eurų, o 2015 metais – 7,6 tūkst. eurų bauda.