Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Pigu“ ir „Hobby Hall Group“ junginiui suteiktas „PHH Group“ vardas

Pagrindinius prekybos centrus internete Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Suomijoje valdančios kompanijos „Pigu“ ir „Hobby Hall Group“ nuo šiol vadinasi vieningu „PHH Group“ vardu.
Dainius Liulys
Dainius Liulys / Asmeninio archyvo nuotr.

„Pradėję darbą po „PHH Group“ vėliava, tęsiame suplanuotą grupių susijungimo procesą. Grupės valdomų vietinių e. platformų ir e. parduotuvių pavadinimų pakeitimai kol kas nėra numatyti“, – teigia „PHH Group“ vadovas Dainius Liulys.

Šių metų birželio mėnesį privataus kapitalo investuotojai „Mid Europa Partners“ baigus kompanijų „Pigu“ ir „Hobby Hall Group OÜ“ (HHG) akcijų įsigijimo procesą, buvo sujungtos populiariausios e. prekybos bendrovės keturiose šalyse: „Pigu.lt“ Lietuvoje, „Kaup24.ee“ ir „Hansapost.ee“ Estijoje, „220.lv“ ir „Xnet.lv“ Latvijoje bei „Hobbyhall.fi“ Suomijoje.

Tarp artimiausių klientams pastebimų pokyčių – prekių migracija grupės e. platformose. „Planuojame, kad visas Latvijos e. parduotuvės „Xnet.lv“ asortimentas, apie 220 tūkstančių prekių, jau artimiausiu metu bus prieinamas e. prekybos centro „220.lv lankytojams“, – sako D.Liulys.

Estijos prekybos centras internete „Kaup24.ee“ šiuo metu yra pildomas e. parduotuvės „Hansapost.ee“ prekėmis. Netrukus visas “Hobby Hall” prekių asortimentas bus prieinamas ir pirkėjams Lietuvoje.

„E. platformos ir e. parduotuvės dalinasi ne tik prekėmis, bet ir patirtimi – geriausiomis praktikomis ir procesais, kuriuos pritaikome savo kasdienėje veikloje“, – teigia D.Liulys.

Šiuo metu „PHH Group“ ruošiasi Lietuvos, Latvijos ir Estijos prekybininkams atverti Suomijos e. prekybos rinką. „Grupės prekybos centrai internete jau antrus metus tarnauja kaip vartai į e. prekybą smulkiems ir vidutiniams verslams. Triskart už Baltijos šalių rinką didesnės Suomijos atvėrimas gali tapti esminiu postūmiu pardavėjams, planuojantiems savo e. verslo plėtrą“, – sako D.Liulys.

Jo teigimu, pagrindinis „PHH Group“ tikslas išlieka stiprinti tris dedamąsias klientams: siūlyti plačiausią asortimentą, greičiausią pristatymą ir geriausias kainas.

Šiuo metu „PHH Group“ valdomuose e. prekybos centruose ir e. parduotuvėse iš viso prekiauja daugiau kaip 3500 pardavėjų su daugiau nei 2 milijonais prekių, o pirkėjai apsilanko daugiau nei 145 milijonų kartų per metus. Planuojama, kad „PHH Group“ valdomuose e. prekybos centruose prekiaujančių pardavėjų skaičius pasieks apie 10 000.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos