„Man didelė garbė vadovauti „PHH Group“, kurios misija – keisti žmonių apsipirkimo įpročius. Puikus grupės verslo modelis ir talentinga komanda suteikia mums unikalią galimybę pasinaudoti besikeičiančia apsipirkimo aplinka“, – teigia F.Filote.
Anot jo, e. prekybos industrija yra susieta su naujovėmis, o ne tradicijomis, todėl stiprų technologinį pagrindą, išvystytą Baltijos šalyse, turinti grupė gali pasiūlyti pirkėjams platų prekių asortimentą ir greitą pristatymą Baltijos valstybėse – padėti sutaupyti laiko ir pinigų.
„Mūsų sukurta infrastruktūra, į kurią toliau investuosime, jau tapo puikia vieta auginti savo verslus esamiems ir būsimiems „PHH Group“ marketplace‘o pardavėjams“, – sako F.Filote.
„PHH Group“ valdybos pirmininko Daniel Ropers teigimu, grupė tęsia strateginę veiklos transformaciją, kurios tikslas – auginti marketplace’o svorį grupės veikloje. Šiuo metu, praėjus vos trejiems metams nuo prekyvietės atvėrimo išoriniams pardavėjams, pastarųjų pasiūlymai generuoja beveik 30 proc. pirkėjų išlaidų visos grupės mastu. Per ateinančius kelerius metus šį rodiklį planuojama padidinti iki 50 proc. apyvartos.
„Mūsų ambicija – iš esmės pagerinti apsipirkimo internetu kokybę ir būti geriausia vieta pirkti mūsų regiono vartotojams. Todėl ir toliau kryptingai investuojame į geresnę apsipirkimo patirtį, mažesnes kainas ir greitesnį bei pigesnį prekių pristatymą mūsų klientams Baltijos šalyse“, – teigia D.Ropers.
Anot jo, grupė taip pat padeda mažmenininkams, kurie turi gerų pasiūlymų, efektyviai pasiekti pirkėjus visose Baltijos šalyse per marketplace‘ą su visa infrastruktūra: naujausiomis technologijomis, logistikos ir mokėjimo procesais.
„Būdami e. komercijos ir e. prekybos lyderiai regione, sujungiame mažmeninę prekybą į vieną platformą, kuri įgalina pirkėjus aptarnauti geriau nei tai galėtų padaryti net didžiausias pavienis mažmenininkas, prekybos partneriams suteikiame veiksmingiausią prieigą prie rinkos internete“, – sako D.Ropers.