„Pigu“ rinkodaros vadovę G.Vilkę keičia E.Kačerauskas iš „Kesko Senukai Digital“

Dviejų konkuruojančių elektroninės komercijos bendrovių pagrindinių vadovų gretose pastaruoju metu vyksta nemažai pokyčių: vienas svarbiausių – „Kesko Senukai Digital“ rinkodaros vadovo Ernesto Kačerausko sprendimas pereiti dirbti pas pagrindinį konkurentą ir tapti „Pigu“ rinkodaros vadovu, rašo „Verslo žinios“.
Internetinė parduotuvė „Pigu.lt“ atidarė pirma fizinė parduotuvę
Internetinė parduotuvė „Pigu.lt“ / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Šis penktadienis yra paskutinė elektroninės parduotuvės „Pigu“ rinkodaros vadovės Giedrės Vilkės darbo diena įmonėje, kurioje ji dirba nuo 2010 metų, beje, į „Pigu“ atėjusi iš „Kesko Senukų“. Ji prisijungia prie brolių Danieliaus ir Mato Jakučių įkurto prekės ženklo „Filippo Loreti“ komandos ir tampa įmonės vykdomąja direktore.

Iš „Kesko Senukai Digital“ išėjus E.Kačerauskui, rinkodaros vadovo poziciją užėmė Julius Bujanauskas, įmonėje iki šiol buvęs atsakingas už skaitmeninius sprendimus. Prie aukščiausių „Kesko Senukai Digital“ vadovų komandos prisijungė ir Paulius Palinauskas, tapęs direktoriaus pavaduotoju komercijai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų