„Pigu“ taps platforma ir kitiems prekybininkams

Praėjusiais finansiniais metais 101 mln. eurų apyvartą pasiekusi didžiausia Baltijos šalyse e.parduotuvė „Pigu“ ne tik turi planų privačios etiketės segmente, bet ir galvoja tapti platforma, kurioje savo prekėmis prekiautų ir kiti prekybininkams, rašo „Verslo žinios“.
Elektroninė prekyba
Elektroninė prekyba / 123rf.com

„Tai yra natūralus rinkos lūkestis, kad „Pigu“ toks taptų. „Pigu“ tikriausiai toks taps, klausimas tiktai kada“, – dienraščiui teigė įmonės vienas įkūrėjų ir generalinis direktorius Dainius Liūlys.

Pasak jo, šiais metais planuojama gerinti įmonių grupės rezultatą: „Ar mums pavyks uždirbti grynojo pelno, nežinome, bet metų pabaigoje būsime arti nulio, o gal ir viršiję jį“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų