Laura 2014 metų pradžioje elektroninėje parduotuvėje pigu.lt užsisakė sofą-lovą. Kol ją pristatys, moteris laukė mėnesį ilgiau, nei jai buvo žadėta.
„Gavusi prekę pakraupau – ji atrodė tiesiog tragiškai, gobelenas baisus. Dėl to prekę grąžinom. Taip, žinau, kad baldus internetu užsisakyti buvo kvaila, bet buvau aplankius daugybę parduotuvių ir niekas neįtiko, todėl pamačius pigu.lt reklamuojamą sofą, susidomėjau“, – pasakojo Laura.
Rugpjūtį ji vėl, kaip sako, užlipo ant to paties grėblio.
„Padariau du skirtingus užsakymus, vieną turėjo pristatyti į namus, kitą turėjau pati nuvažiuoti atsiimti 25 dieną į jų atsiėmimo punktą Vilniuje. Numatytą datą, kai turėjo atvežti man siuntinį, gavau trumpąją žinutę, kad siuntinys bus tarp 13 ir 14 valandos. Sėdėjau namie, laukiau“, – pasakojo Laura.
Nesulaukusi kurjerio, apie 15 val. ji paskambino pigu.lt operatoriams, jie paaiškino, kad kurjeris buvo užsukęs ir nerado Lauros namie.
„Kurjeris turėjo mano telefono numerį, bet man nesiteikė paskambinti, paklausti, kaip užeiti į namą, nes domofonas neveikia – durys atidaromos arba kodu, arba raktu. Galiausiai po ilgų ginčų, skambinėjimų, išsireikalavau, kad man siuntinys būtų pristatytas tą pačią dieną (kadangi siūlė pristatyti po savaitgalio)“, – pasakojo Laura.
Atėjus 27 dienai, gaunu siuntinį, sumoku nurodytą sumą kurjeriui, atidarau dėžę, o ten vietoj 3 užsakytų prekių – viena!
Kito siuntinio ji turėjo vykti pasiimti pati rugpjūčio 25 dieną. Negavusi žinutės, paskambino paklausti, ar gali atvažiuoti. Pigu.lt įspėjo, kad iš suformuoto užsakymo nėra vienos prekės (moteris užsakė 4).
„Pasakiau išsiųsti siuntinį be tos prekės (išsireikalavau pristatymo į namus), pažadėjo, kad siuntinį pristatys 26 d. Skambinu kitą dieną, man jau sako, kad siuntinys bus pristatytas rytoj, nes jie šiandien neturi galimybės pristatyti! Atėjus 27 dienai, gaunu siuntinį, sumoku nurodytą sumą kurjeriui, atidarau dėžę, o ten vietoj 3 užsakytų prekių – viena! Taigi, aš vėl skambinu jiems, aiškinuos, man pasako, kad su manim susisieks. Galiausiai po 3 valandų neapsikentus vėl skambinu, tai man sako, kad, pasirodo, jie neturėjo vienos prekės, o antrąją pamiršo įdėti! Antroji prekė turėtų būti pristatyta rytoj, o kitos prekės ar lauksiu, ar grąžinti pinigus“, – skundėsi Laura.
Ji drąsiai paklausė, kaip pigu.lt atlygins jai už sudegintas nervų ląsteles.
„Pasakiau, kad man atsiųstų prekę nemokamai ir grąžintų pinigus (būčiau gavus apie 3 eurus), tai jie pasakė, kad neturi galimybės ir tik gali man atsiųsti pigu.lt eurus. Na, ir kam man tie pigu.lt eurai? Aš daugiau gyvenime iš ten nieko neužsisakysiu, nepatariu ir jums!“ – skundėsi Laura.
Ši situacija mums – rimta pamoka, kad turime dėti dar daugiau pastangų, gerindami paslaugų kokybę, – sakė G.Vilkė.
Giedrė Vilkė, „Pigu.lt“ rinkodaros direktorė, 15min.lt sakė, kad įmonei ne visada pavyksta išvengti žmogiškų klaidų, todėl ji pasiteisinimo net neieškos.
„Kiekvieną nesusipratimą ar klaidą, pridariusią rūpesčių klientui, stengiamės kuo greičiau ištaisyti. Ši situacija mums – rimta pamoka, kad turime dėti dar daugiau pastangų, gerindami paslaugų kokybę.
Klientės galime tik dar kartą atsiprašyti ir pažadėti, kad nedelsdami imsimės priemonių užkirsti kelią tokiems nesusipratimams ateityje. Kalbėsime su savo atsakingais darbuotojais, taip pat dar kartą kurjerių tarnybą, kuri pristato mūsų prekes klientams, įspėsime dėl jų darbo kokybės“, – sakė G.Vilkė.