Skaitytojas: nepasirūpinama maisto kokybe
15min sulaukė skaitytojo laiško, kuriame jis pasidalino nemalonia patirtimi – parduotuvės „Rimi Lietuva“ pirktuose makaronuose rado neaiškios kilmės vabalų.
Tiesa, vabalai atsirado ne parduotuvėje, o pirkėjo namuose. Tačiau vyras tikina, kad tai ne jo atsakomybė, nes makaronų pakelis niekada nebuvo pradarytas.
„Prieš mėnesį pirkome iš RIMI makaronus, su „Selection by Rimi“ prekiniu ženklu, vadinasi pagerintus (brangesnius nei įprasti makaronai). Apie nepilną mėnesį prastovėjo namuose maisto stalčiuje neprapakuoti.
Savaitgalį pažiūrėjome pilna kažkokių vabalų, panašu, kad jie invaziniai, nes akivaizdu, kad ne maistinės kandys. Patį produktą vis dar turiu. Matomai buvo apkrėstas kiaušinėliais, kurie laikui bėgant išsirito į gyvius“, – situaciją komentavo pirkėjas.
„Nesmagu kai parduotuvėse perkame tokius maisto produktus. Maistas nuolat brangsta, o kokybės nelabai kas ir prižiūri. Aš nenoriu valgyti tokių dalykų, manau jūs taip pat....“ – nuogąstavo jis.
Skaitytojas taip pat informavo, kad dėl susiklosčiusios situacijos kreipėsi ir į Valstybinę maisto prekių ir veterinarijos inspekciją, tačiau ji vyro skundu nesusidomėjo.
„Rimi“ dėl susisklosčiusios situacijos apgailestauja
Į tai sureagavo ir pats prekybos tinklas. „Atsiprašome dėl susidariusios situacijos ir pirkėjo patirtų nemalonumų. Paaiškiname, kad tai yra sausas maisto produktas, kuris paprastai gali būti laikomas lentynose. Tikėtina, kad toks atvejis gali nutikti tik tuo atveju, jei produktas buvo laikomas netinkamose sąlygose“, – atsiųstame pranešime teigė "Rimi Lietuva“ ryšių su visuomenė vadovė Eglė Krasauskienė.
Ji aiškino, kad taip nutikti gali nebūtinai parduotuvėje, bet ir pirkėjo namuose, todėl dėl informacijos trūkumo prekybos tinklas išvadų daryti neskuba.
„Neturėdami daugiau duomenų, apie tai, kurioje tiksliai parduotuvėje ir, kada prekė buvo įsigyta bei kiek laiko ir kokiomis sąlygomis laikoma po jos įsigijimo, detaliau pakomentuoti, kodėl ir kada taip atsitikimo objektyviai negalime“, – kalbėjo E. Krasauskienė.
Nepaisant to, „Rimi Lietuva“ planuoja imtis atitinkamų veiksmų, siekiant kad tokia situacija nepasikartotų.
„Be jokios abejonės, mes rimtai žiūrime į šią situaciją ir imsimės veiksmų, kad įvertintume galimas tokios situacijos atsiradimo priežastis ir atliksime reikiamus patikrinimus mūsų tinklo parduotuvėse. Jeigu nustatytume, kad problema vis dėl to buvo vienoje iš mūsų parduotuvių, nedelsiant atliksime reikiamus veiksmus jai išspręsti“, – tikino „Rimi Lietuva“ atstovė.
Kaip komentuoja Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba, visi iš visuomenės gaunami pranešimai ar skambučiai yra priimami, vertinami bei filtruojami. Pagal tam tikrus kriterijus pranešimo turinys gali būti nukreipiamas tyrimui arba atmetamas, dėl informacijos ar atitikimo kriterijams trūkumo.
„Šiuo atveju, jei vartotojas įsigijo produktą, kuris, galimai yra užterštas aruodiniais kenkėjais, jį galima grąžinti į prekybos vietą, iš kurios jis buvo įsigytas, pateikiant įsigijimo čekį, ir atgauti už jį sumokėtus pinigus.
Šie kriterijai padeda objektyviai įvertinti riziką ir priimti sprendimus dėl tolimesnių veiksmų, siekiant užtikrinti veiksmingą ir proporcingą reagavimą į pranešimus“, – rašoma Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos pranešime.
Pagal Veterinarijos tarnybos atsakymą, galima suprasti, kad tarnyba netyrė šio atvejo.